۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۲۱

4 روستای شهر ساوه از نعمت گاز برخوردار می شوند

4 روستای شهر ساوه از نعمت گاز برخوردار می شوند

اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست شرکت گاز استان مرکزی از گازرسانی به چهار روستای شهر ساوه خبر داد و گفت: پیمانکار این روستاها برای گازرسانی انتخاب شده اند.

محسن کهوند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:اجرای گازرساني به روستاهاي نشوه ، ده آقا، سامان و قرمزين از توابع شهرستان ساوه دراستان مرکزی توسط دو پیمانکار انجام می شود.

وی با بیان اینکه جهت اجرای اين دو روستای نشوه و ده آقا  نیاز به انجام 18هزار و 500متر شبكه گاز از نوع پلي اتيلن و اجراي 150 مورد علمك گاز مي باشد تصریح کرد: گازرسانی به دو روستای سامان و قرمزین نیز توسط شركت «البرز تأسيسات تلاش» صورت می گیرد که هزینه كلي تأمین کالا واجرای گازرسانی به اين دو روستا بالغ بر 5ميليارد و 385میلیون ریال برآوردگرديده است .

کهوند خاطرشنان کرد: با گازرساني به چهار روستا ساکنین 450 خانواری روستاهاي ياد شده از توابع شهرستان ساوه در استان مركزي از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد وبا جايگزيني گاز طبيعي به جاي ديگر سوختها سالانه 300هزار ليتر در مصرف فرآورده هاي نفتي صرفه جويي اقتصادي خواهد شد.      

وی در بخش دیگری از سخنان خود از موفقیت کارکنان این شرکت خبرداد و افزود: در چهارمين جشنواره ملي نظام پيشنهادهاي كشور مقاله ارائه شده توسط دو تن از كاركنان شركت گاز استان مركزي پذيرفته و مورد تقدير قرار گرفت.

سرپرست شرکت گاز اظهارداشت: تعداد 80 مقاله در چهارمين جشنواره ملي نظام پيشنهادها ارائه گرديده بود كه 10مقاله از ميان اين تعداد پذيرفته شد و مورد تقدير قرار گرفت که از بین انها مقاله سيدمحمدحسين صادقي و حسين ميچاني تحت عنوان «بررسي تأثير فرهنگ سازماني بر جلب مشاركت كاركنان» در اين جشنواره ارايه ومورد استقبال قرارگرفت.

کد خبر 2003121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha