۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۵۵

در پنجمین روز دهه فجر:

4 پروژه عمرانی در شهرستان ساوه به بهره برداری رسید

4 پروژه عمرانی در شهرستان ساوه به بهره برداری رسید

اراک - خبرگزاری مهر: همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر بهره برداری از 4 پروژه عمرانی در شهرستان ساوه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار استان مرکزی ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از این پروژه ها در ساوه گفت: پروژه های عمرانی با هدف افزایش خدمت رسانی به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران اجرا و به بهره برداری می رسند.

علی اکبر شعبانی فرد افزود: علیرغم تمامی فشارهای اقتصادی حاکم بر کشور در شرایط تحریم روند اجرای پروژه های عمرانی در کشور و به تبع آن در استان مرکزی مطلوب بوده و تسریع در راستای اجرای هرچه بهتر این پروژه ها از اولویت های کاری دولت است.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت ویژه استان مرکزی و قرار گرفتن این استان در مسیر گردشگران و مسافران کشوری بیان داشت: شهرهای استان مرکزی باید از سیمای خوبی برخوردار باشند تا بتوانند در جذب گردشگران موفق تر باشند.

استاندار استان مرکزی تاکید کرد: توجه به سیمای شهری و تقویت جنبه های گردشگری استان از اولویت های کاری مدیران استان بوده و در تلاش هستیم تا با جذب سرمایه گذاران داخل و خارج از استان گام موثری در راستای اجرای پروژه های عمرانی استان برداریم.

گفتنی است پروژه پارک خطی و مسیل هدایت آب های سطحی بلوار سید جمال الدین اسد آبادی، دستگاه سنجش آلودگی هوا و پارک 17 هکتاری بسیج 2، پارک سید جمال الدین اسد آبادی، دومین دریاچه تفریحی ساوه،از جمله پروژه هایی بودند که امروز با حضور استاندار مرکزی در ساوه به بهره برداری رسیدند.
 
کد خبر 1808478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha