۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۰۱

حجت الاسلام شیرازی:

فعالیتهای شهید شاطری منجر به مشارکت گروه های مختلف لبنانی در سازندگی شد

فعالیتهای شهید شاطری منجر به مشارکت گروه های مختلف لبنانی در سازندگی شد

سمنان-خبرگزاری مهر: مسؤل حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه بازسازی خاتم الانبیاء(ص) ضمن اشاره به اینکه سردار شهید حاج حسن شاطری مایه وحدت نیروی مختلف در لبنان بود گفت: فعالیت این شهید باعث مشارکت گروه های مختلف لبنان در سازندگی این کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی شیرازی عصر پنجشنبه در آئین هفتمین روز از شهادت حاج حسن شاطری مسئول ستاد بازسازی جنوب لبنان در سمنان، ضمن بیان اینکه شهید سردار حسن شاطری و همرزمان ایشان با احداث پارکی در مرز لبنان با رژیم صهیونیستی، پرچم جمهوری اسلامی ایران را در آن جا به اهتزاز در آوردند، اظهار داشت: این پارک نماد قدرت نمایی ایران اسلامی در آن منطقه بود.

وی اظهار داشت: سردار شهید حاج حسن شاطری مایه وحدت نیروهای مختلف شیعه، سنی و مسیحی در جنوب لبنان بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه بازسازی خاتم الانبیاء(ص) خمت به ولایت فقیه و سرباز پا در رکاب نظام اسلامی ایران را از مهمترین ویژگی های شخصیتی این سردار شهید دانست.

حجت الاسلام علی شیرازی افزود: حضور شهید شاطری در منطقه جنوب لبنان به گفته مردم آن منطقه و سید حسن نصرالله باعث شد، با کمترین تجهیزات و امکانات، بزرگترین خدمت به مردم لبنان به نام جمهوری اسلامی ایران انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه آئین تشییع پیکر سردار شهید حسن شاطری در سمنان، حضور گسترده مردم در این آئین را نماد قدردانی مردم از خدمتگزاران دانست.

گفتنی است: سردار حاج حسن شاطری مسئول ستاد بازسازی جنوب لبنان و رزمنده فداکار هشت سال دفاع مقدس، سه شنبه گذشته به دست مزدوران رژیم صهیونیستی در مسیر دمشق به لبنان به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

آئین هفتمین روز شهادت سردار حاج حسن شاطری عصر پنجشنبه با حضور معاون سیاسی وزارت کشور، استاندار، جمعی کثیری از مردم و مسئولان استان سمنان در آستانه امازاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد.

کد خبر 2003411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha