۳ اسفند ۱۳۹۱، ۲۲:۰۵

صالح پس از برد صنعت نفت مطرح کرد:

روحیه‌مان برای حضور در لیگ قهرمانان بالاتر رفت/ نفت می‌توانست غافلگیرمان کند

روحیه‌مان برای حضور در لیگ قهرمانان بالاتر رفت/ نفت می‌توانست غافلگیرمان کند

مربی تیم استقلال اعلام کرد پیروزی این تیم برابر صنعت نفت آبادان باعث می‌شود تا بازیکنان استقلال با روحیه بهتر خود را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا کرده و امیدوار به موفقیت در آن رقابتها باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صالح پس از پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: ابتدا باید در مورد دلیل غیبت امیر قلعه‌نویی در نشست خبری اعلام کنم ایشان به دلیل افت فشار، متاسفانه در رختکن زیر سرم هستند و به همین دلیل نتوانستند در نشست خبری حضور پیدا کنند.

وی در خصوص بازی هم اظهار داشت: از ابتدای اعلام کرد گفتم ما تا 28 اسفندماه چهار مسابقه در لیگ برتر و دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو داریم. همین مسائل باعث می‌شود دوره پرفشاری را داشته باشم و باید توانایی‌هایمان را طوری تنظیم کنیم تا بتوانیم در طول این مسابقات موفق باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: آبادانی‌ها یک بازی بسیار خوب و جوانمردانه را برگزار کردند و توانستند در زمانی که ما 10 نفره شدیم تا حدودی به ما فشار بیاورند و کیفیت بازی‌شان نسبت به نیمه اول تغییر پیدا کرد.

صالح با بیان اینکه این پیروزی باعث می‌شود بازیکنان استقلال با روحیه بهتر خود را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا کرده و امیدوار به موفقیت در آن رقابتها باشند، در خصوص اخراج فرزاد حاتمی نیز تصریح کرد: پس از اخراج حاتمی که به نظر من به درستی انجام شد، مجبور شدیم تغییر سیستم داده و بین دو نیمه اکبرپور و صادقی را نیز تعویض کردیم تا بتوانیم لایه‌های دفاعی خود را تقویت کرده تا آسیب پذیر نباشیم.

وی تاکید کرد: مطمئنا اگر نفتی‌ها ‌استرس نداشتند و در انتهای‌ جدول نبودند، شاید ما را بیش از این غافگیر می‌کردند.

مربی تیم استقلال در پایان در خصوص اتفاقاتی که بعد از بازی با فجرسپاسی افتاد، گفت: متاسفانه پس از پیروزی مقابل فجرسپاسی در شیراز حرف و حدیث‌های بسیاری به وجود آمد که به نظرم استقلال درآن شرایط مظلوم واقع شد. متاسفانه تهمت‌های ناروایی به بازیکن فجر زده شد و من امیدوارم که دیگر این اتفاق‌ها تکرار نشود تا همیشه از یک فوتبال پاک و زیبا لذت ببریم.

 

 

کد خبر 2003429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha