۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۴۸

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/

عبور از گهر برای نزدیک شدن به مربع قهرمانی/ مس و راه‌آهن در اندیشه رتبه ششم!

عبور از گهر برای نزدیک شدن به مربع قهرمانی/ مس و راه‌آهن در اندیشه رتبه ششم!

هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر درحالی فردا به پایان می‌رسد که در تهران نفت می‌خواهد خود را به مربع مدعیان نزدیک کند و در کرمان هم مس و راه‌آهن امدیوار به کسب رتبه ششم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سوم و پایانی از هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا شنبه با برگزاری 3 دیدار پیگیری می‌شود که در کرمان شاگردان بوناچیچ و دایی برابر هم به میدان می‌روند، نفت در تهران برای فاصله نگرفتن از 4 تیم بالای جدول میزبان گهر دورود است و داماش در خانه میزبان صبای قم است که این روزها شرایط خوبی ندارد.

مس کرمان ـ راه‌آهن تهران (نتیجه بازی رفت: راه‌آهن یک - مس کرمان یک)
شاگردان بوناچیچ بعد از دو مسابقه خارج از خانه و کسب 4 امتیاز در این بازی‌ها، در این هفته میزبان راه‌آهنی هستند که با پیروزی هفته پیش برابر داماش به بحران نتیجه‌گیری‌اش در 4 دیدار متوالی پایان داد. البته این که دو تیم در میانه جدول رقابت نزدیکی با پرسپولیس، ملوان و صبای قم برای رسیدن به جایگاه ششم جدول دارند، مترصد ناکامی سرخپوشان در هرمزگان هستند تا با برتری برابر رقیب به این رتبه از جدول رسیده و خود را به مدعیان قهرمانی و آسیایی شدن از لیگ نزدیک کنند.

نفت تهران ـ  گهر دورود (نتیجه بازی رفت: گهر دورود صفر - نفت تهران صفر)
نزدیک‌ترین تیم به مربع قهرمانی لیگ، نفت تهران که در نیم فصل دوم درخشش بسیاری در مسابقات لیگ داشته است. آنها در نیم فصل دوم 6 برد و 3 تساوی کسب کرده و جزو موفقترین تیم‌های نیمه دوم لیگ هستند و مترصد ناکامی تیم‌های بالای حدول هستند تا خود را به مربع قهرمانی برسانند. شاگردان ابراهیم‌زاده در این هفته ابتدا به فکر پیروزی برابر گهر دورود هستند و پس از آن انتظار باخت فولاد را می‌کشند تا بالاخره به رده چهارم صعود کنند. تیم گهر حریف نفت در این مسابقه، هرچند شرایط مطلوبی ندارد اما برای بقا در لیگ باید فقط 3 امتیاز دیدارهای آینده را کسب کنند، به همین دلیل بازی انتحاری شاگردان مایلی‌کهن می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز باشد.

داماش گیلان ـ صبای قم (صبای قم 3 - داماش 3)
مشکلات مالی داماش درحال حل شدن است اما آنها هنوز به یک روند مطلوب نرسیده‌اند. این تیم که همچنان در خطر سقوط به جمع فانوس بدستان است، در هفته‌ای که فجرسپاسی شکست خورده است، می‌تواند با پیروزی برابر صبای قم، خود را به میانه جدول نزدیک‌تر کرده و به آرامش نسبی دست یابد اما ناکامی در این بازی شرایط آنها را برای دیدارهای آینده سخت‌تر خواهد کرد. صبا هم که پس از حذف از آسیا، در بازی گذشته مقابل نفت تهران شکست خورد، برای اینکه بیش از این در جدول لیگ سقوط کند، باید با دست پر شهر رشت را ترک کند. باخت در این بازی وضعیت صبا را بدتر از شرایط فعلی می‌کند اما برد این دیدار صمد مرفاوی را به آینده تیم و وضعیت کاری خود در آن امیدوارتر خواهد کرد.

برنامه ادامه دیدارهای هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
جمعه - 04/12/91
* آلومینیوم هرمزگان ـ پرسپولیس، ساعت 15:30، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
* سایپا البرز ـ ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 16، ورزشگاه انقلاب کرج
* فولاد خوزستان ـ پیکان تهران، ساعت 16، ورزشگاه تختی اهواز

شنبه - 05/12/91
* مس کرمان ـ راه‌آهن تهران، ساعت 15:30، ورزشگاه امام علی کرمان
* نفت تهران ـ  گهر دورود، ساعت 16، ورزشگاه دستگردی تهران
* داماش گیلان ـ صبای قم، ساعت 16، ورزشگاه عضدی رشت

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
1- استقلال تهران 55 امتیاز
2 - تراکتورسازی تبریز 52 امتیاز
3- سپاهان اصفهان 50 امتیاز
4- فولاد خوزستان 46 امتیاز
5- نفت تهران 43 امتیاز
6- پرسپولیس 38 امتیاز
------------------------------------------
15- پیکان تهران 23 امتیاز
16- ذوب‌آهن اصفهان 22 امتیاز
17- گهر دورود 18 امتیاز
18- صنعت نفت آبادان 16 امتیاز

کد خبر 2003476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha