۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۵۱

اخبار حوادث استان فارس/

برخورد شدید دو خودروی سواری/ انهدام باند سارقان ترانس برق در مرودشت

برخورد شدید دو خودروی سواری/ انهدام باند سارقان ترانس برق در مرودشت

شيراز – خبرگزاري مهر: برخورد شدید دو خودروی سواری، انهدام باند سارقان ترانس برق در مرودشت و... از مهترين اخبار امروز استان فارس به شمار مي روند.

به گزارش خبرگزاري مهر، حادثه رانندگی در جاده شیراز  سپیدان منجر به واژگونی خودرو پاجیرو شد. رخداد این حادثه به ستاد فرماندهی اعلام گردید که بلافاصله پس از آن تیم تصادفات جاده ای از ایستگاه 8 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد. آتش نشانان با حضور در محل به ایمنی آنجا پرداخته و پس از قطع برق خودرو با پاشیدن خاک بر روی روغن نشت شده از لیز خوردن خودروهای عبوری جلوگیری کردند.

مجروحان حادثه توسط عوامل اورژانس براي مداوا به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 مورد دوم در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاعی مبنی بر واژگونی خودرو پژو 206 یک اکیپ عملیاتی از ایستگاه 8 به محل حادثه واقع در کمربندی حسینی الهاشمی اعزام شد. آتش نشانان با حضور در محل پس از مشاهده برخورد خودروی واژگون شده اقدام به ایمن سازی محل و برداشتن بست باطری خودرو آسیب دیده كردند. در آخر خودرو به حالت اولیه برگردانده و به حاشیه امن راه انتقال داده شد.

برخورد دو خودرو سواري

برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو تاکسی و پرشیا با یکدیگر حادثه آفرید.

پس از اعلام رخداد این حادثه به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، تیم امدادی – عملیاتی ایستگاه شش به محل حادثه واقع در خیابان سفیر اعزام شد. آتش نشانان با حضور در محل حادثه به ایمنی آنجا توسط علائم هشدار دهنده پرداختند و دو نفر مجروح حادثه را از خودروها خارج کردند و برای مداوا و انتقال به مراکز درمانی به دست عوامل اورژانس سپردند.

تصادف شاخ به شاخ و 4 نفر مصدوم

رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی برخورد شدید دو خودروی سواری را در جاده شیراز - کازرون به همراه داشت.

در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شیراز مبنی بر برخورد دودستگاه خودرو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 5 (بلوار امیر کبیر) را به محل حادثه واقع در نزدیکی سیاخ دارنگون اعزام کرد.

در اين حادثه یك دستگاه خودروی پراید به صورت شاخ به شاخ با قسمت جلو خودرو پیکان برخورد كرده و منجر به گیر کردن یک نفر در یکی از خودرو ها و نشت بنزین آن شده بود.

آتش نشانان بیدرنگ همزمان با ایمن سازی محل و جلوگیری از حوادث احتمالی با قطع برق خودرو از نشت بنزین خودروی سواری جلوگیری کرده و خودروها را به حاشیه امن جاده منتقل کردند.در پایان 7 نفر نیروی آتش نشان با تحویل محل به عوامل راهور به عملیات امدادی خود پایان دادند و برای استقرار در ایستگاه خود محل حادثه را ترک کردند.

باند سارقان ترانس برق در مرودشت متلاشی شد

سارقان ترانس هاي برق در شهرستان مرودشت شناسايي و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اعلام اين خبر گفت: در پی سرقت های اخیر ترانس برق در اطراف شهرستان مرودشت ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علی شیبانیان ادامه داد: کشاورزان  در یکی از روستاهای اطراف شهرستان، به دو دستگاه سواری پیکان در حوالی اراضی کشاورزی در نیمه شب، مشکوک و رانندگان اين دو خودرو با ديدن كشاورزان یکی از خودروها را رها و اقدام به فرار می كنند.

وي اظهار كرد: با اطلاع رسانی به موقع توسط كشاورزان، ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری تحقیقات فنی و پلیسی و چهره نگاری موفق به  شناسایی يكي از سارقان به نام"ذ – ک" شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: با تلاش ماموران و به كارگيري اقدامات اطلاعاتي، اين متهم كه داراي سوابق کیفری متعدد بود دستگير شد.

سرهنگ شيباني افزود: در تحقيقات انجام شده 15 فقره سرقت ترانس برق، یک فقره سرقت خودرو پیکان کشف شد.

وي بيان كرد: با تلاش ماموران هرسه نفر همدست سارق نيز به نام هاي "ح – ج"، "ر – م" و "ع – م" دستگیر و در بازرسی از محل اختفاي آنان تعداد33 عد پایپ استعمال موادمخدر، 50 سوت شیشه و تعدادي وسایل و قطعات خودرو پیکان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در ادامه تحقيقات از اعضاي اين بانددو نفر ديگر از همدستانشان به عنوان مالخر، که دارای کارگاه ضایعاتی بوده نيز شناسايي شده اند.

سرهنگ شیبانیان گفت:تحقيقات در خصوص دستگيري ساير متهمان و كشف سرقت هاي احتمالي ديگر ادامه دارد.

کشف مواد مخدر در داراب

در بازرسي ماموران انتظامي شهرستان داراب از  يك دستگاه خودرو پژو 405 مقدار سه كيلوگرم ترياك كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان داراب در تشريح اين خبر گفت: ماموران ايستگاه بازرسي قلاتويه هنگام كنترل خودرو هاي عبوري به يك دستگاه خودرو پژو 405  مظنون و آن را متوقف كردند .

سرهنگ حسين ديندارلو بيان كرد: در بازرسي از راننده خودرو به نام "م- ج" مقدار سه كيلو گرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود،كشف شد.

وي بيان كرد: متهم دستگير و به همراه مواد مكشوفه جهت سير مراحل قانوني و ادامه تحقيقات تحويل پليس مبارزه با موادمخدر شد .

کد خبر 2003782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha