در الکوت برگزار شد؛

راهپیمایی مردم عراق در حمایت از ملت فلسطین

راهپیمایی مردم عراق در حمایت از ملت فلسطین

شهروندان عراق امروز به دعوت مقتدی صدر رهبر جریان صدر در حمایت از ملت فلسطین و اسرای فلسطینی در شهر الکوت راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، صدها نفر از پیروان جریان صدر امروز در حمایت از ملت فلسطین در شهر الکوت راهپیمایی کردند. "عبدالله الخطیب" امام جمعه الکوت در این رابطه اظهار داشت: این راهپیمایی به دعوت مقتدی صدر رهبر جریان صدر و پس از اقامه نماز جمعه و در اعتراض به ظلم و ستم رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین برگزار شد.

شهروندان عراقی در این راهپیمایی، حمایت خود را از انتفاضه ملت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند و از کشورهای عربی خواستند که برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها وارد عمل شوند.

الخطیب تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با تجاوز به اراضی فلسطینی و توسعه شهرکها، قوانین و معاهدات بین المللی را نقض می کند و جامعه جهانی و کشورهای عربی باید برای پایان این تجاوزات و آزادی اسرای فلسطینی و اسرای اعتصاب کننده فورا دخالت کنند.

شماری از اسرای فلسطینی در اعتراض به بازداشتهای بدون اتهام از سوی رژیم صهیونیستی و اوضاع بد زندان های این رژیم از روز سه شنبه اعتصاب غذای سراسری کرده اند.

کد خبر 2003814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha