۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۲۴

نتیجه تغییر نمی‌کند ؛

پرونده بازی جنجالی پیکان و کاله تشکیل نشده/ ارائه گزارش به رئیس فدراسیون والیبال

پرونده بازی جنجالی پیکان و کاله تشکیل نشده/ ارائه گزارش به رئیس فدراسیون والیبال

دیدار نخست تیم‌های کاله و پیکان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال لیگ برتر با حاشیه‌های زیادی همراه بود اما هنوز برای این بازی جنجالی پرونده‌ای جهت رسیدگی و بررسی در کمیته انضباطی تشکیل نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور چهارشنبه گذشته دیدار رفت تیم‌های پیکان تهران و کاله آمل در خانه والیبال تهران برگزار شد که طی آن تیم کاله با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت تا تنها یک گام دیگر تا فینالیست شدن فاصله داشته باشد.

البته این دیدار در حالی به پایان رسید که زد و خورد میان بازیکنان و تماشاگران حاشیه‌های زیادی را به دنبال داشت و فضای سالن محل برگزاری مسابقه را برای دقایقی متشنج کرد. طبق روال همیشگی احتمالا کمیته انضباطی باید در مورد رسیدگی به این بازی و اتفاقات آن و تصمیم گیری در مورد آنها تصمیم گیری کند اما هنوز پرونده‌ای برای این کار تشکیل نشده است.

منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که "آیا گزارش ناظر بازی در اختیار شما قرار گرفته و آیا در جریان کامل اتفاقات قرار داده شده‌اید"؟، اظهارداشت: هنوز گزارش بازی به دستم نرسیده است. قرار است امروز شنبه آقای حاتمی که ناظر بازی بودند گزارش کامل را در اختیارم قرار دهند تا پس از آن مراحل لازم برای تصمیم گیری سپری شود.

وی با اشاره به اینکه حاشیه‌های بازی با زد و خورد میان بازیکنان کاله و تماشاگران پیکان آغاز شد، تاکید کرد: ظاهرا یکی از طرفداران پیکان به حمزه زرینی حمله کرده است. رضا قرا هم در طرفداری از هم تیمی‌اش به زد و خورد با آن تماشاگر پرداخته و به این صورت درگیری ایجاد شده است. این همه اطلاعاتی است که به صورت تلفنی در اختیار من قرار گرفته است. منتظر گزارش مکتوب ناظر هستم.

پورحسن والیبال ادامه داد: بعد از اینکه گزارش بازی به دستم رسید، آن را در اختیار داورزنی، رئیس فدراسیون قرار می‌دهم تا پرونده این بازی جنجالی از طریق رئیس فدراسیون به کمیته انضباطی ارجاع داده شود. معمولا کمیته انضباطی برای رسیدگی به پرونده‌های انضباطی روزهای دوشنبه تشکیل جلسه می‌دهد اما اینکه نشست بررسی پرونده این بازی این هفته تشکیل شود یا نه را نمی‌دانم.

وی با بیان اینکه دیدار برگشت تیم‌های کاله و پیکان در زمان مقرر برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: رای کمیته انضباطی در نتیجه بازی رفت هیچ تاثیری نخواهد داشت چون اتفاقات خارج از بازی بوده است. ضمن اینکه حتی در دنیا کمتر اتفاقی منجر به تغییر نتیجه بازی می‌شود مگر اینکه در جریان بازی لغو مقررات شده باشد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در پایان گفتگو با خبرنگار مهر یادآور شد: دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود. 16 اسفند هم برای بازی سوم - در صورت نیاز - در نظر گرفته شده است.

کد خبر 2004105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha