۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۱۵

سرپرست صنعت نفت در گفتگو با مهر:

کاش استقلال 10 نفره نمی‌شد/ امسال خوب یارگیری نکردیم

کاش استقلال 10 نفره نمی‌شد/ امسال خوب یارگیری نکردیم

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت معتقد است تیم استقلال بعد از اخراج فرزاد حاتمی فشار بیشتری وارد کرده است. او می‌گوید کاش بازیکن استقلال در بازی مقابل نفت اخراج نمی‌شد!

مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست صنعت نفت برابر استقلال با بیان مطلب فوق اظهار داشت: استقلال تیم قدرتمندی است که کادر فنی توانایی هم دارد. هدف ما این بود که حداقل با یک امتیاز به آبادان برگردیم ولی در دقایق پایانی گل دوم را دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه نقطه قوت نفت خط هافبک این تیم بود، یادآور شد: استقلال بعد از اخراج فرزاد حاتمی با حمایت هوادارانش فشار بیشتری آورد. کاش بازیکن استقلال اخراج نمی‌شد چون در اینصورت می‌توانستیم بهتر بازی کنیم!

سرپرست تیم صنعت نفت ادامه داد: خیلی‌ها فکر می‌کردند ما هم به سرنوشت فجر دچار می‌شویم و استقلال ما را با گل‌های زیادی شکست می‌دهد ولی بازیکنان با غیرت بازی کردند و در دقایق پایانی گل خوردیم که دیگر وقت جبران نداشتیم.

غفاری درباره دلایل اصلی ناکامی نفت در این فصل و احتمال سقوطش به لیگ دسته اول هم تصریح کرد: نقطه نظرات مختلفی در این خصوص وجود دارد ولی باید قبول کنیم که ما این فصل خوب یارگیری نکردیم و بدنسازی خوبی هم انجام ندادیم. باید چند بازیکن در پست‌های مختلف می‌گرفتیم که اینطور نشد.

وی در پایان با اشاره به ناراحتی هواداران نفت گفت: مردم آبادان حق دارند ناراحت باشند و اعتراض کنند. ما بابت نتایجی که کسب کرده‌ایم شرمنده هوادارانیم که فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند.

تیم‌های فوتبال صنعت نفت و استقلال روز پنجشنبه هفته گذشته در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید. صنعت نفت در حال حاضر در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

 

کد خبر 2004249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha