۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۵۳

خوروش با مهر مطرح کرد:

بنگر باید مانند نویدکیا و خلعتبری حرفه‌ای رفتار می‌کرد/ حضور سزار و رد خبر جذب قاضی

بنگر باید مانند نویدکیا و خلعتبری حرفه‌ای رفتار می‌کرد/ حضور سزار و رد خبر جذب قاضی

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان از شکایت معاونت حقوقی باشگاه سپاهان از محسن بنگر خبر داد و گفت: بنگر باید مانند خلعتبری و نویدکیا در مقابل شعارهای عده‌ای از تماشاگران حرفه‌ای رفتار می‌کرد.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم سپاهان اصفهان برابر النصر امارات در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ فهرمانان آسیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: النصر امارات در این فصل تیم قدرتمندی را روانه لیگ قهرمانان آسیا کرده است، به طوریکه این تیم 4 بازیکن خوب خارجی، یک بازیکن ایتالیایی، دو بازیکن برزیلی و یک ژاپنی را در اختیار دارد که یکی از این دوبازیکن خوب برزیلی، برونو سزار مهاجم گل‌زن پیشین تیم سپاهان است که به احتمال فراوان مقابل تیم ما بازی خواهد کرد.

وی در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از این بازیکن برزیلی اظهار داشت: با جدیت پیگیر شکایت خود از سزار هستیم و در این خصوص کمیته انضباطی فیفا به اطلاع ما رسانده که پروسه به نتیجه رسیدن شکایت باشگاه سپاهان از برونو سزار حدود یکسال به طول خواهد انجامید.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص اظهار نظر محمد قاضی مبنی بر اینکه سپاهانی‌ها برای به خدمت گرفتن مهاجم پرسپولیس با وی مذاکره کرده‌‎اند، یادآور شد: تا آنجایی که من اطلاع دارم مذاکره‌ای با محمد قاضی برای حضور در تیم سپاهان در فصل آینده صورت نگرفته است.

خوروش در خصوص برنامه‌ریزی سازمان لیگ و اینکه بازی‌های تیم استقلال پس از تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان برگزار می‌شود، تاکید کرد: از سازمان لیگ به طور رسمی خواسته‌ایم که بازی‌های سپاهان و استقلال در یک روز برگزار شود اما تا به امروز به این درخواست ما پاسخی داده نشده و هیچ تاثیری نداشته است.

وی در مورد شکایت باشگاه سپاهان از محسن بنگر تاکید کرد: معاونت حقوقی باشگاه سپاهان پیگیر این موضوع است. متاسفانه در بازی با پرسپولیس تعدادی از هواداران ما علیه بنگر شعار داده و حرف‌هایی را مطرح کردند که باشگاه سپاهان به هیچ وجه حرکت آنها را تایید نمی‌کند، ضمن اینکه در آن شرایط بازی کنترل این موضوع برای ما سخت بود. باشگاه سپاهان همواره به دنبال فرهنگ‌سازی است و در این راستا حتی مدیر عامل باشگاه به طور مداوم جلساتی را با لیدرها و هواداران باشگاه برگزار می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان گفت: البته محسن بنگر نیز باید مانند خلعتبری و نویدکیا که مورد توهین هواداران پرسپولیس قرار گرفتند، از خود خویشتنداری نشان می‌داد و حرفه‌ای رفتار می‌کرد، نه اینکه با رفتارهای خود باعث تحریک هواداران سپاهان می‌شد.

کد خبر 2005275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha