۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۱۵

نمایشگاه عکس «قاب دانش» برپا می‌شود

نمایشگاه عکس «قاب دانش» برپا می‌شود

نمایشگاه عکس «قاب دانش» در اولین نمایشگاه نشریات تخصصی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برترین عکس‌های خبری رسانه‌های کشور که با محور تولید علم گرفته شده‌اند، در حاشیه اولین نمایشگاه نشریات تخصصی به نمایش درمی‌آید.

تمام عکس‌های این نمایشگاه، از عکاسان حرفه‌ای و خبری خبرگزاری‌ها و رسانه‌های خبری کشور خریداری شده و طی هفت روز کاری نمایشگاه، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

عکس‌هایی از پیشرفت فناوری‌های فضانوردی، تکنولوژی ساخت هواپیما، عکس‌هایی در حوزه علوم انسانی و هنر، فعالیت‌های پژوهشکده رویان در امر شبیه‌سازی، پیشرفت‌های علمی در زمینه سلول‌های بنیادین و دیگر موضوعاتی که به عنوان ثمره علمی و فناوری کشور تلقی می‌شود، در این نمایشگاه به روی دیوار خواهد رفت.

بنابر این گزارش، کمیته برگزاری نمایشگاه به دلیل محدودیت فضای نمایشگاهی تنها می‌تواند 20 تا 30 عکس برتر را در حوزه‌های مختلف انتخاب کند.

نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اسفند به مدت یک هفته در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.  در این نمایشگاه بیش از 100 نشریه تخصصی در حوزه‌های مختلف علوم و معارف برای نخستین بار در یک نمایشگاه واحد گردهم می‌آیند.


 

کد خبر 2005369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha