۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰:۱۲

هاشم بیک‌زاده:

گام اول را در آسیا محکم بر می‌داریم/ مقابل الریان کم نمی‌گذاریم

گام اول را در آسیا محکم بر می‌داریم/ مقابل الریان کم نمی‌گذاریم

مدافع چپ تیم استقلال با بیان اینکه همواره بازیکنان این تیم به هوادارن قول پیروزی داده‌اند، گفت: با موفقیت در بازی با الریان می‌خواهیم گام اول را در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا محکم برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم بیک‌زاده در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال الریان قطر و استقلال ایران در هفته نخست از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه همه بازیکنان در تمرین سرحال نشان دادند و م‌ خواهیم گام اول را در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا محکم برداریم.

وی با بیان اینکه بعد از صحبت‌های قلعه‌نویی و آنالیزی که از بازی حریف صورت گرفته،  کاملا شناخت از این حریف قطری بدست آورده، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم نقاط قوت آنها را کنترل کنیم تا در حین بازی به مشکل برنخوریم.

این بازیکن با اشاره به مشکلات مالی تیم استقلال افزود: من هم مثل بقیه بازیکنان تنها 20 درصد دریافت کرده‌ام. خود قلعه‌نویی در این خصوص تلاش‌های زیادی کرده است ولی هنوز نتیجه نگرفتیم. حدود هفت‌ماه است پولی دریافت نکرده‌ایم و اگر قبل از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا پولی دریافت می‌کردیم، شرایط بهتر می‌شد اما این دلیل نیست که بازیکنان در بازی با الریان کم بگذارند.

تیم‌های فوتبال الریان قطر و استقلال ایران در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه در ورزشگاه "احمد بن علی" شهر دوحه به مصاف همدیگر می‌روند.

 

کد خبر 2005481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha