۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۵۷

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر:

مقابل استقلال متفاوت ظاهر می‌شویم/ نگران نتایج تیم خود نیستم

مقابل استقلال متفاوت ظاهر می‌شویم/ نگران نتایج تیم خود نیستم

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر گفت: مطمئن باشید در بازی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا متفاوت ظاهر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الریان شنبه شب در چارچوب هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر در حالی مقابل الخریطیات به تساوی 2 بر 2 رسید که هفته گذشته موفق شده بود تیم صدرنشین السد را با نتیجه پر گل شکست بدهد.

"دیگو آگور" سرمربی الریان بعد از تساوی مقابل الخریطیات در بخشی از صحبت‌هایش در نشست خبری، گفت: باید متوجه باشیم که خستگی بازیکنان ممکن است پیامد‌های منفی در ریتم تیم ما داشته باشد، بخصوص اینکه در آستانه بازی با استقلال هستیم و این موضوع تمرکز بازیکنان الریان را از بین می‌برد.

وی در خصوص دیدار با استقلال تاکید کرد: از تساوی تیم خود مقابل الخریطیات قبل از بازی با استقلال نگران نیستم چون بازیکنان ما هفته گذشته و مقابل السد سطح واقعی خودشان را نشان دادند. ما می‌خواهیم در مسابقات آسیایی پیروز باشیم و به همین خاطر بازی‌ متفاوتی از ما برابر استقلال خواهید دید.

تیم‌های فوتبال استقلال و الریان ساعت 18:50 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه اختصاصی الریان به مصاف یکدیگر می‌روند. بنجامین ویلیامز داور استرالیایی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد. الریان در حال حاضر با 33 امتیاز در جایگاه چهارم لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

 

کد خبر 2004984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha