۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۴

لیگ قهرمانان آسیا/

استقلال - الریان، تقابل بهترین خط دفاع ایران با بهترین خط حمله قطر

استقلال - الریان، تقابل بهترین خط دفاع ایران با بهترین خط حمله قطر

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الریان قطر در حالی روز چهارشنبه این هفته به مصاف هم می‌روند که این مسابقه تقابل بهترین خط دفاع تیم لیگ برتر ایران با بهترین خط حمله لیگ قطر محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه این هفته در اولین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا در قطر میهمان تیم الریان است. استقلالی‌ها امیدوارند تا با پیروزی در اولین مسابقه ضمن برداشتن قدم محکم در این مسابقات، برای سایر حریفانش خط و نشان بکشد. البته کادر فنی باشگاه استقلال برای شناخت بیشتر بازیکنان از الریان به آنها دستور داد شنبه شب بازی این تیم با الخریطیات را به صورت زنده تماشا کنند.

نکته جالب تقابل استقلال با الریان، به تعداد گل‌های زده و خورده این دو تیم بر می‌گردد. استقلال در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران با 13 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را در میان تمام تیم‌ها در اختیار دارد و در رده اول جدول رده بندی قرار گرفته است. از سوی دیگر الریان قطر هم تا پایان هفته هجدهم لیگ ستارگان، 42 گل زده و آمار خوبی از خود بر جای گذاشته است ولی با 33 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد.

در تیم الریان دو بازیکن برزیلی و گلزن به نام‌های "نیلمار" و " رودریگو تابتا" حضور دارند. نیلمار و تابتا هر کدام به ترتیب 12 و 10 گل برای الریان به ثمر رسانده‌اند و نقش قابل توجهی در پیروزی‌های تیمشان ایفا کرده‌اند. به نظر می‌رسد استقلال در صورت از کار انداختن این دو بازیکن گلزن می‌تواند راه خود را برای پیروزی در اولین مسابقه‌اش هموارتر کند.

کد خبر 2005001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha