۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۰۵

سرمربی تیم فوتبال استقلال مطرح کرد:

برای کسب حداکثر امتیاز به قطر آمده‌ایم/ با هدف وارد جام شده‌ایم!

برای کسب حداکثر امتیاز به قطر آمده‌ایم/ با هدف وارد جام شده‌ایم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برای کسب حداکثر امتیاز به قطر آمده‌ایم، گفت: گروه ما گروه مرگ است و باید با روحیه بالا بازی‌ها را شروع کنیم بنابر این بازی اول مقابل الریان برای ما اهمیت زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار فوتبال الریان قطر و استقلال ایران در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: من در سال 1986 در تیم السد قطر بازی می‌کردم و امیدوارم  همبازی‌های سابقم در سلامت کامل باشند. البته من یک بار هم وقتی سرمربی تیم ملی ایران بودم، به قطر آمدم و در مجموع شناخت خوبی از فوتبال و باشگاه‌های قطری دارم.

وی با بیان اینکه این تیم چند ملیتی است، افزود: الریان بازیکنان خوبی در خط دفاع و میانی دارد و شناخت کاملی از این تیم داریم. ما برای کسب حداکثر امتیاز به قطر آمده‌ایم و در مجموع امیدوارم هر دو تیم بازی با کیفیتی را ارائه دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه خوشبختانه نه بازیکن محروم داریم و نه بازیکن مصدوم، تصریح کرد: الریان تیم خوب و قدرتمندی است که نسبت به فصل گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده و تقویت شده است. من برای این تیم احترام قائلم، استقلال نیز تیم بزرگ و قدرتمندی در سطح ایران و فوتبال آسیا است، ما بازیکنان و ستاره‌های زیادی در تیم خود داریم و مطمئنا با هدف وارد جام شده‌ایم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار قطری مبنی بر اینکه تیم الریان نسبت به فصل گذشته خیلی قوی‌ تر و بهتر شده، بنابر این چرا شما اینگونه با اعتماد به نفس صحبت می‌کنید، گفت: تیم شما با بازیکنانی که به خدمت گرفته قوی شده و چند ملیتی است. من برای تیم الریان احترام قائلم اما استقلال تیم سرشناس و بزرگی است.

قلعه‌نویی همچنین در پایان گفت: گروهی که ما در آن قرار داریم، گروه مرگ است و باید با روحیه بالا بازی ها را شروع کنیم، بنابراین بازی اول مقابل الریان برای ما اهمیت زیادی دارد.

دیدار تیم های فوتبال الریان قطر و استقلال از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18:50 روز چهارشنبه در ورزشگاه الریان برگزار خواهد شد.

کد خبر 2006824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha