۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۳۶

لیگ قهرمانان آسیا/

تیموریان و زندی در اردوی استقلال حضور یافتند

تیموریان و زندی در اردوی استقلال حضور یافتند

دو بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که در لیگ قطر شاغل هستند در آستانه دیدار این تیم برابر الریان در اردوی آبی ها حضور یافتند و با همبازیان سابق خود دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال در فاصله یک روز تا بازی این تیم برابر الریان قطر آندرانیک تیموریان و فریدون زندی در اردوی این تیم حضور یافتند. خبرهای کوتاه اردوی استقلالی‌ها به شرح زیر است:

* آندرانیک تیموریان بازیکن تیم الخریطات و فریدون زندی عضو تیم دسته دومی الاهی قطر ظهر امروز سه شنبه در هتل میلینیوم، محل اردوی تیم استقلال در دوحه حضور یافتند و با مسئولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کردند. این دو بازیکن برای استقلال در دیدار فردا آرزوی موفقیت کردند.

* استقلال آخرین تمرین خود را امروز عصر در ورزشگاه احمد بن‌علی که استادیوم اختصاصی تیم الریان است برگزار می‌کند. در این تمرین نمایندگان رسانه‌ها تنها 15 دقیقه حق حضور در ورزشگاه را دارند.

* بازیکنان استقلال که به محض ورود به فرودگاه دوحه اقدام به خرید سیم‌کارت کرده بودند معتقدند پرداخت 50 هزار تومان برای هر سیم‌کارت اعتباری از بسیاری کشورهای اروپایی هم گرانتر است.

* یک آبادانی مقیم قطر که طرفدار دو آتشه استقلال است در این سفر مسئولیت هماهنگی کارهای استقلالی‌ها را بر عهده دارد.

* مسئولان باشگاه استقلال از کیفیت هتل محل اقامت خود به خصوص غذای هتل میلینیوم انتقاد کردند و علاوه بر این که این اعتراض خود را به گوش میزبان رساندند که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال هم در نشست خبری پیش از بازی این موضوع را گوشزد کرد.

* استقلالی ها در این سفر دو لیدر باشگاه خود را به همراه دارند تا در صورتی که میزبان با درخواست آنها برای تهیه 1500 بلیت موافقت کند آنها را برای تشویق هدایت کنند.

کد خبر 2007050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha