تحولات امنیتی سوریه/

ادامه عملیات ارتش در برخی مناطق/ کشته شدن تعدادی دیگر از سرکرده های گروههای تروریستی

ادامه عملیات ارتش در برخی مناطق/ کشته شدن تعدادی دیگر از سرکرده های گروههای تروریستی

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه گروههای تروریستی مسلح در مناطق مختلف، برخی از سرکرده های آنها را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الاخباریه، منابع سوری اعلام کردند: نیروهای ارتش سوریه طی عملیاتی در حومه ادلب، تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

این منابع افزودند: ارتش سوریه طی عملیاتی در مناطق وادی الضیف، حیش و الحامدیه، بکفلا، روستاهای مجارز و دیر الزغد تعدادی از افراد مسلح را کشته و برخی دیگر را زخمی کرد.

منابع سوری در استان حمص نیز اعلام  کردند: ارتش سوریه طی عملیاتی مانع  ورود گروههای مسلح از اراضی لبنان به سوریه در منطقه تلکلخ شد.

این منابع بیان کردند: گروههای مسلح از مناطق المقیلبه، الهیشه و الرامه قصد ورود به خاک سوریه در روستاهای المشیرفه، مراسیا و بعیون در حومه تلکلخ را داشتند که طی آن شماری از آنها کشته و زخمی شدند و بقیه مجبور به فرار به داخل لبنان شدند.

منابع سوری اعلام کردند: در مناطق دوما، حرستا، زملکا و عربین ارتش سوریه طی عملیاتی بسیاری از تروریستها از جمله محمود التوت، خلیل بدران، محمود النملی، سامر عمرین، اسماعیل نقرش، نذیر خلیفه،رشاد بدر الدین، حلمی السید، محمد حمره، مراد سلیک، عبدالغفور و یوسف الحماصنه از سرکرده های آنها را به هلاکت رساند.

منابع سوری بیان کرد: ارتش سوریه طی عملیاتی در خان العسل در حومه حلب خسارات و تلفات زیادی به تروریستها وارد کردند و تعدادی از سرکرده های آنها شامل عبدالله الحجی، احمد و سامر مرعی، حسین السلو و مرشد الخالد را به هلاکت رساندند.

منابع سوری در حلب همچنین از عملیات ارتش علیه گروههای مسلح در منطقه المنصوره خبر دادند.

کد خبر 2005538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha