۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۰۹

سایت فیفا گزارش داد:

الریان قطر کار دشواری مقابل استقلال آماده دارد/ اولین مصاف تاریخ تراکتورسازی

الریان قطر کار دشواری مقابل استقلال آماده دارد/ اولین مصاف تاریخ تراکتورسازی

سایت فیفا در گزارش امروز خود در خصوص آغاز رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، از استقلال به عنوان حریفی دشوار برای الریان قطر نام برد. این سایت همچنین در خصوص دیگر تیم‌های مرحله گروهی از جمله تراکتورسازی و سپاهان گزارشی را منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه D میهمان الریان قطر خواهد بود. سایت فیفا در خصوص این بازی نوشت: الریان قطر دیدار دشواری مقابل تیم آماده استقلال دارد. بازیکنان باتجربه‌ای چون فرهاد مجیدی و جواد نکونام هدایت این تیم را داخل میدان بر عهده دارند ضمن اینکه تیم امیر قلعه‌نویی امیدوار است تا در این فصل از رقابت‌ها علاوه بر لیگ داخلی، لیگ قهرمانان آسیا را هم ببرد.

تراکتورسازی، دیگر نماینده ایران است که روز سه شنبه در گروه A در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان الجزیره امارات خواهد بود. سایت فیفا در این گزارش در خصوص تراکتورسازی نوشت: تراکتورسازی و الجزیره برای نخستین بار در تاریخ با یکدیگر رو به رو می‌شوند. البته الجزیره می‌تواند از رقابتهای فصل گذشته که برای این تیم موفقیت آمیز بود، روحیه بگیرد.

سایت فیفا در خصوص نماینده سوم ایران، سپاهان که روز چهارشنبه میزبان النصر امارات است نوشت: سپاهان به عنوان قهرمان ایران اگرچه تیم قدرتمندی در تقابل با النصر به حساب می آید اما نماینده امارات زیر نظر "والتر زنگا" هدایت می شود و مدیریت فنی این تیم هم بر عهده "اسون گوران اریکسون" است. این تیم در دیدار پلی‌آف موفق شده با نتیجه 3 بر 2 از سد لوکوموتیو تاشکند بگذرد.

کد خبر 2005932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha