۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۵۷

بیش از 1600 دانشجو در استان مرکزی تحت پوشش حمایت های کمیته امداد قرار دارند

بیش از 1600 دانشجو در استان مرکزی تحت پوشش حمایت های کمیته امداد قرار دارند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی تعداد دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی را یک هزار و 658 نفر برشمرد و گفت: از این تعداد 42 درصد را دانشجویان پسر و 58 درصد را دانشجویان دختر تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ولیئی صبح دوشنبه در دومین نشست  آموزشی، علمی و فرهنگی دانشجویی و طلاب علوم دینی در اراک افزود: از یک هزار و 658 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی 72 درصد را دانشجویان بومی و 28 درصد را دانشجویان غیر بومی تشکیل می دهند.

ولئیی با بیان این که دانشجویان دانشگاه پیام نور بیشترین تعداد دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) را تشکیل می دهند گفت: 839 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی را دانشجویان پیام نور تشکیل می دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی در ادامه از معافیت پرداخت شهریه توسط دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام نور خبرداد و گفت: براساس ماده 20 قانون برنامه 5 توسعه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)  در دانشگاه های علمی و کاربردی، پیام نور و آزاد معاف از پرداخت هزینه اند که متاسفانه تنها دانشگاه پیام نور خود را ملزم به اجرای این قانون کرده است.

وی با اشاره به هدف برگزاری این نشست اظهارداشت: دومین نشست آموزشی، علمی و فرهنگی دانشجویی و طلاب علوم دینی به همت اداره فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی با محوریت سبک زندگی از دید رهبر معظم انقلاب برگزار شده است.

ولئیی ادامه داد: همایش علمی و فرهنگی فوق بر اساس ابلاغیه معاونت فرهنگی کمیته امداد کشور به استانها برگزار می شود که استان مرکزی نیز به تبع کشور نسبت به برگزار این همایش اقدام کرده است.

وی تعداد مقالات واصله به دبیرخانه این همایش را 182 مقاله برشمرد و گفت: از مجموع مقالات واصله 10 مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب شده و در پایان از 3 مقاله برگزیده تقدیر خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 2006100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha