۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۱

در استان مرکزی:

1100 کودک در استان مرکزی از سبد تغذیه سالم بهره مند شدند

1100 کودک در استان مرکزی از سبد تغذیه سالم بهره مند شدند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل کمیته امداد (ره) استان مرکزی گفت: :از ابتدای سال جاری تا کنون هزار و 100 کودک زیر 6 سال از سبدهای تغذیه سالم کمیته امداد امام خمینی (ره) بهرهمند شدند.

محسن ولیئی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و با هدف بهبود تغذیه کودکان انجام می شود افزود: : از تعداد یک هزار و 100 کودک مشمول طرح 85 درصد آنها غیر تحت حمایت می باشند.

وی با بیان اینکه  برای این کودکان بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال بابت اهداء سبد تغذیه برای ایشان هزینه شده است تصریح کرد: : شناسایی کودکان از طریق مراکز بهداشتی و درمانی انجام و پس از معرفی کودکان  به امداد  و سپس اهدای سبدهای غذایی بر اساس برنامه انجام می گیرد.

ولیئی در بخش دیگری از سخنان خود از برخورداری  19 هزارو 165  مددجو از خدمات بیمه و درمان در استان خبر داد و گفت: در سال جاری تا کنون 19 هزارو 165 مددجو از خدمات بیمه و درمان بهره مند می باشند.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی اظهارداشت: این تعداد از بیمه شدگان علاوه بر بهره مندی از خدمات پایه بیمه و درمان از خدمات درمانی ویژه از جمله مساعدت بابت فرانشیز خدمات درمانی ، داروها و خدمات غیر مشمول بیمه نیز برخوردار می باشند.

وی پرداخت حق بیمه زنان سر پرست خانوار زیر 50 سال را از دیگر  اقدامات خوب  امداد امداد عنوان و تصریح کرد : با پرداخت حق بیمه این افراد از مزایای مستمری، از کار افتادگی، فوت و درمان بر خوردار خواهند شد.

کد خبر 2094884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha