۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۲۳

در جشن نیکوکاری استان مرکزی/

آمادگی بیش از یک هزار پایگاه برای جمع آوری کمک های مردم

آمادگی بیش از یک هزار پایگاه برای جمع آوری کمک های مردم

اراک-خبرگزاری مهر: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از آمادگی بیش از یکهزار پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های مردم استان در جشن نیکوکاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر٬ محسن ولیئی صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در اراک افزود: همزمان با جشن احسان و نیکوکاری یک هزار و 38 پایگاه ثابت و سیار در استان مرکزی کمک های مردم نیکوکار را جمع آوری می کنند.

وی ادامه داد: از این تعداد 51 پایگاه توسط بسیج٬ 542 پایگاه در مدارس٬ ۱۴۰ پایگاه در مساجد٬ ۹۲ پایگاه محله٬ ۱۲۳ پایگاه ثابت٬ ۳۵ پایگاه سیار و ۵۵ پایگاه نیز در روستا ها دایر است.

جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن نیکوکاری به مدت ۳ روز در استان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با بیان اینکه این پایگاه ه از 16 اسفند همزمان با سراسر کشور در سطح استان دایر می شود٬ گفت: پایگاه های مذکور در روزهای 16٬ 17 و 18 اسفند ماه آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار استان مرکزی هستند.

پیش بینی جمع آوری بیش از ۱۳ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری

ولیئی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در جشن نیکوکاری جمع آوری شده است٬ افزود: پیش بینی می شود٬ امسال نیز در جشن نیکوکاری ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شود.

برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس سراسر استان در روز ۱۶ اسفند

وی همچنین به برگزاری مراسم جشن نیکوکاری در مدارس استان مرکزی اشاره کرد و گفت: این مراسم به صورت نمادین در یکی از مدارس هر شهرستان٬ استان با حضور مسوولان و به همت سازمان دانش آموزی برگزار می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در اراک نیز این مراسم نمادین روز ۱۶ اسفند در دبیرستان دخترانه معصومیه واقع در روکی با حضور مسوولان و دانش آموزان برگزار می شود.

اجرای طرح «سفیر احسان» در استان مرکزی

ولیئی در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح «سفیر احسان» در استان مرکزی خبر داد و اظهار کرد: این طرح در آستانه سال جدید و تعویض وسایل منزل توسط خانواده ها انجام می شود.

وی توضیح داد: در این طرح خانواده های با تعویض وسایل منزل خود که همچنان قابل استفاده است٬ و تماس با شماره ۱۳۷ اجناس غیر ضروری منازل را برای استفاده نیازمندان تحویل می دهند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی تصریح کرد: طرح «سفیر احسان» به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری شهرداری اراک اجرا می شود.

کد خبر 2010436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha