۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۳۲

ناصری خبر داد:

بیش از ۱۱۰۰ پایگاه کمیته امداد آماده جمع آوری کمک های مردمی

بیش از ۱۱۰۰ پایگاه کمیته امداد آماده جمع آوری کمک های مردمی

اراک-مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از آمادگی هزار و ۱۵۳ پایگاه این نهاد برای جمع آوری کمک های مردم استان مرکزی در هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی ناصری، ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نهم تا ۱۴ اسفند ماه هفته احسان و نیکوکاری است، گفت: در این هفته برنامه های بسیاری تدارک دیده شده و در سراسر استان مرکزی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های این هفته با شعار «شور نیکوکاری، احترام فاطمی» برگزار می شود، افزود: مردم ایران اسلامی همواره در نیکی به همنوعان خود و نه تنها هموطنان سرآمد دنیا بوده و هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: در استان مرکزی هزار و ۱۵۳ پایگاه ثابت و سیار با همکاری هزار و ۱۵۷ نفر کمک های مردمی را جمع آوری می کنند.

ناصری اظهار کرد: از این تعداد پایگاه ۱۲۰ پایگاه ثابت، ۳۹ پایگاه سیار، ۴۹ پایگاه بسیج، ۸۱۰ پایگاه آموزش و پرورش، ۳۷ مرکز نیکوکاری و ۱۰۹ پایگاه توسط اقشار جامعه چون محله ها، مساجد و مغازه ها برای جمع آوری کمک های مردم نیکوکار استان دایر است.

توزیع ۱۵۲ هزار پاکت بین دانش آموزان نیکوکار

وی با بیان اینکه ۱۵۲ هزار پاکت برای جمع آوری کمک های دانش آموزان نیکوکار در مدارس توزیع شده است، گفت: زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس سراسر استان و پایگاه های امداد استان همزمان با سراسر کشور در روز ۱۳ اسفند نواخته می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با بیان اینکه هرسال کمیته امداد در ارائه عیدانه با همکاری مردم نیکوکار استان مرکزی تلاش بی وقفه داشته است، اظهار کرد: طی سال گذشته دو میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان مرکزی در قالب جشن نیکوکاری توسط این نهاد جمع آوری شد.

ناصری ادامه داد: کمک های مذکور در کوتاهترین زمان دسته بندی و به اقشار نیازمند جامعه و زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تا پیش از عید نوروز اهدا می شود.

وی با بیان اینکه دفتر مرکزی جمع آوری دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را در جشن نیکوکاری امسال پیش بینی کرده است، گفت: پیش بینی این نهاد در استان مرکزی با توجه به ظرفیت ها و حضور همیشه در صحنه مردم استان پنج میلیارد تومان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار کرد: این نهاد با برگزاری جلسات با شرکت ها و صنایعع و ادارات استان در راستای انسجام اقشار جامعه برای دستگیری از نیازمندان اقدام به معرفی یک نماینده به هر یک از شرکت ها کرد و کمک هاینیکوکارانه این اقشار به صورت منسجم جمع آوری می شود.

 

کد خبر 2508419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha