۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۵۳

صفی دوست در گفتگو با مهر:

90 تن سیب و پرتقال در روزهای پایانی سال در تالش توزیع می‌شود

90 تن سیب و پرتقال در روزهای پایانی سال در تالش توزیع می‌شود

تالش - خبرگزاری مهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تالش گفت: در ایام پایانی سال جاری و در چهارچوب برنامه های تنظیم بازار بهاره 90 تن سیب و پرتقال با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع می شود.

عیسی صفی دوست در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این اقلام شامل 52 تن پرتقال و 38 تن سیب است که در ایام پایانی سال در مناطق مختلف این شهرستان بویژه در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا با اعلام قبلی توزیع خواهد شد.

وی اظهارداشت: در این زمینه مقادیر مناسبی از برخی کالاهای اساسی و پرمصرف این ایام بویژه برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ نیز برای این شهرستان ذخیره شده است که در صورت کمبود عرضه و یا افزایش قیمت برای تنظیم بازار در شهرستان توزیع می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تالش گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره امسال با مشارکت 200 واحد صنفی و تولیدی 17 تا 27 اسفند ماه جاری در سد ساحلی جنب صندوق مهر امام رضا(ع) در این شهرستان برگزار و شهروندان و مسافران نوروزی می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 21 از این مرکز بازدید کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه اقلام پرمصرف مورد نیاز مردم در این ایام بویژه پوشاک، کیف و کفش، آجیل و مواد غذایی و پروتئینی با تخفیف 5 تا 15 درصد نسبت به قیمت های مشابه در سطح بازار عرضه خواهد شد.

صفی دوست همچنین از مشارکت 30 واحد صنفی در برگزاری فروش های فوق العاده در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحدها شامل 10 واحد پوشاک،  دو واحد عرضه گوشت قرمز، شش  واحد کیف و کفش و 12 واحد خواربار فروشی است که با اطلاع رسانی مناسب و نصب پلاکارد از  10 تا 25 اسفند ماه با تخفیف 10 تا 15 درصد اقدام به عرضه کالاهای خود می کنند.

وی اظهارداشت: با هدف نظارت بر بازار عرضه و تقاضای کالا و خدمات، جلوگیری از کمبود عرضه و مقابله با تخلفات احتمالی بویژه در حوزه های مربوط به کالاها و خدمات پرمصرف این ایام طرح نظارتی ویژه نوروز در این شهرستان از 15 اسفند ماه تا 25 فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تالش یادآورشد: در چهارچوب این طرح بیش از صد نفر از بازرسان این اداره، مجمع امور صنفی و ناظران افتخاری این شهرستان بر فعالیت واحدهای صنفی، مراکز عرضه خدمات عمومی نظیر دفاتر آژانس های مسافرتی، حمل و نقل بین شهری، انبارها و سردخانه های نگهداری کالا و میادین میوه و تره بار بیشتر نظارت و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند کرد.

کد خبر 2006147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha