۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۴۷

تونی اولیویرا:

فردا روز فراموش نشدنی برای فوتبال ایران است

فردا روز فراموش نشدنی برای فوتبال ایران است

تبریز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: فردا روز به یادماندنی برای هواداران فوتبال، بازیکنان و مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، تونی اولیویرا ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی با الجزیره، در هتل پارس تبریز ضمن بیان مطلب فوق گفت: حضور تیم تراکتورسازی برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا، نوعی امتحان برای این تیم و حادثه‌ای جدید برای مردم تبریز است.

وی اضافه کرد: اگرچه این بازی امتحان سختی برای تراکتورسازی است ولی ما انگیزه خودمان را از دست نمی‌دهیم و با حمایت همه جانبه مردم، می‌توانیم قابلیت‌های خود را نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درمورد وضعیت تیمش افزود: فکر می‌کنم هواداران در بازی فردا شاهد فوتبال زیبایی خواهند بود و معتقدم با پیروزی در این دیدار گام اول را برای صعود محکمتر برداریم.

وی تصریح کرد: فوتبال ورزشی است که ارتباط ملت‌ها را با یکدیگر بیشتر می‌کند و گذشته از این ما برابر تیم‌های الجیش قطر و الشباب عربستان بازی خواهیم کرد.

اولیویرا افزود: تلاش می‌کنیم که هم در لیگ و هم در آسیا نتایج خوبی بگیریم، البته در فوتبال نتیجه مهم است ولی سعی می‌کنیم در کنار بازی خوب، سه امتیاز را هم بگیریم که لازم است برای رسیدن به هدفمان کمتر اشتباه کنیم.

وی در مورد شرایط جوی تبریز هم خاطرنشان کرد: شرایط جوی امروز تبریز به گونه‌ای است که انگار در دبی هستیم و فکر می‌کنم تیم حریف از شرایط جوی تبریز متضرر نباشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان گفت: همزمان با اینکه دوست دارم تراکتورسازی پیروز شود، دوست دارم سپاهان و استقلال هم دربازی های روز چهارشنبه پیروز میدان باشند.

 

کد خبر 2006190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha