۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۱۱

در پایان هفته ششم لیگ برتر؛

نام پنج تکواندوکار از جمع اردونشینان خط خورد

نام پنج تکواندوکار از جمع اردونشینان خط خورد

کادر فنی تیم ملی تکواندو پس از پایان رقابتهای لیگ برتر تکواندو بر روی نام 5 تکواندوکار برای ادامه حضور در اردوهای تیم ملی قلم قرمز کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله سوم از تمرینات تیم ملی تکواندو در حالی از صبح فردا در خانه تکواندو آغاز می شود که کادر فنی تیم ملی نام 5 تکواندوکار را از فهرست خود خارج کرد.  در این دوره از تمرینات حامد اصلاني، امير حسين شاكري، سيد مجتبي كرامتي، كاوه رضايي و داود عبدالرضايي شانس ادامه حضور در اردوهای تیم ملی را از دست دادند.

بر همین اساس سومين مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی با حضور 36 تکواندوکار زیر نظر مرتضی کریمی به عنوان سرمربی تیم مسابقات قهرمانی جهان مکزیک، مرتضی سلطانی مربی و نعمت الله خلیفه به عنوان سرمربی تیم ملی اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی، پیگیری می شود.

محمد کاظمی، علی شاکری،ابراهيم مرداني و میثم باقری در وزن اول ، هادی مستعان ، سجاد مصطفوی ، ابوالفضل یعقوبی،احسان نقي زاده و یاسین اکبر نتاج در وزن دوم ،  محمد خمسه، سعید امیری و مجید رجبی در وزن سوم ، عباس شیخی، بهنام اسبقی، رضا حبیبی وصادق موسوی در وزن چهارم ، علی نصر آزادانی، سید محمد رفیعی، میثم قهرمانلو، علی توری و بهنام بیات در وزن پنجم ، بهزاد ایلخانی، محمد امامی، امید عمیدی، مسعود حجی زواره، مهران عسگری و پوریا عرفانیان در وزن ششم ، مهدی خدابخشی، یوسف کرمی، کوروش رجلی و احمد محمدی در وزن هفتم ، سجاد مردانی، پیام قبادی، افشین ساکت،مرتضي شيري و علی مومنی هم در وزن هشتم نفراتی هستند که در این مرحله از تمرینات حضور خواهند داشت.

این مرحله از اردوي آماده سازي تيم ملي تكواندو به منظور حضور در رقابتهاي قهرماني جهان 2013 مكزيك و بازيهاي كشورهاي اسلامي اندونزی، از صبح فردا چهارشنبه نهم اسفند در مرکز جهانی تکواندو آغاز و  15 روز ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 2006725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha