۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۵۵

تابش در گفتگو با مهر:

مسئولان سپاهان استقبال مناسبی از النصر به عمل آوردند/ النصر در 15 دقیقه ترخیص شد

مسئولان سپاهان استقبال مناسبی از النصر به عمل آوردند/ النصر در 15 دقیقه ترخیص شد

اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس ستاد آسیایی باشگاه سپاهان گفت: مسئولان باشگاه سپاهان استقبال مناسبی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم النصر به عمل آوردند.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود کاروان النصر امارات به کشور ایران اظهار داشت: مسئولان باشگاه استقبال مناسبی از کاروان تیم النصر به عمل آوردند و ویزای بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم به صورت رایگان در دوبی صادر شد.

وی ادامه داد: کاروان 41 نفری تیم النصر روز گذشته وارد ایران شد و بدون هیچ مشکلی از فرودگاه ترخیص شد و ترخیص کاروان النصر در 15 دقیقه انجام شد.

رئیس ستاد آسیایی باشگاه سپاهان به استقبال تیم اصفهانی از این تیم اشاره کرد و بیان داشت: ما استقبال بسیار خوبی از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم به عمل آوردیم و تلاش کردیم که ثابت کنیم میهمان پذیران خوبی هستیم. تیم النصر بلافاصله بعد از ورود به ایران راهی هتل کوثر و برای بازی آماده شد.

وی اضافه کرد: قرار است تیم النصر عصر امروز از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تمرین بپردازد و برای دیدار با سپاهان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و النصر امارات در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 2006960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha