۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۱۴

کرانچار در نشست خبری:

کیفیت سپاهان بالاتر از النصر است/ امیدوارم روز خوب سزار نباشد

کیفیت سپاهان بالاتر از النصر است/ امیدوارم روز خوب سزار نباشد

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم در بازی روز چهارشنبه، روز خوب برونو سزار، ‌مهاجم برزیلی تیم النصر نباشد.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار عصر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل النصر امارات در مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم سپاهان بازی سختی مقابل تیم النصر در پیش دارد زیرا این تیم بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد و سزار می‌تواند برای ما خطر آفرین باشد.

وی ادامه داد: تیم النصر بازیکنان خطرناکی در ترکیب خود دارد و بازیکنی نظیر سزار در ترکیب این تیم است و امیدوارم فردا روز خوب سزار نباشد چون برونو کیفیت این تیم را افزایش می‌دهد.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه النصر شرایط بهتری نسبت به قبل کسب کرده، بیان داشت: النصر به مراتب از سال قبل بهتر شده و با وجود نتایج ضعیف خود در لیگ امارات، تیم بسیار خوبی را روانه مسابقات آسیایی کرده است اما ما نیز به دنبال کسب نتیجه هستیم و با استفاده از امتیاز میزبانی، به برد می‌اندیشیم.

وی ادامه داد: سپاهان نسبت به فصل گذشته دستخوش تغییراتی شده و بازیکنانی نظیر شهاب گردان، جالوویچ و غلامی به ترکیب ما اضافه شده‌اند اما در هر حال به پیروزی مقابل این تیم می‌اندیشیم.

کرانچار با بیان اینکه در بازی فردا علی احمدی به جای سوشاک بازی می‌کند، گفت: میلان سوشاک برای این بازی مصدوم شد اما در بازی فردا علی احمدی جایگزین او می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد؛ مطمئن باشید که اجازه نمی‌دهیم بازی به نیمه دوم کشیده شود و در نیمه نخست کار تیم النصر را تمام می‌کنیم.

وی اضافه کرد:‌ کیفیت ما به مراتب نسبت به النصر بهتر است و ما شایسته پیروزی در این مسابقه هستیم.

کد خبر 2007099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha