خالد البطش درباره پیامدهای نقض مکرر آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داد

خالد البطش درباره پیامدهای نقض مکرر آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز درباره فروپاشی تدریجی آتش بس با رژیم صهیونیستی به سبب نقض مکرر آن از سوی اشغالگران هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، خالد البطش دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز درباره فروپاشی تدریجی آتش بس با رژیم صهیونیستی در صورت برآورده نشدن خواسته های اسرای فلسطینی هشدار داد.

وی اتهامات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه گروه های فلسطینی با حمله موشکی امروز به جنوب فلسطین اشغالی، آتش بس را نقض کرده اند تکذیب کرد. خالد البطش در ادامه گفت که چنین اتهاماتی با هدف منحرف کردن افکار عمومی از رویدادهای کنونی کرانه باختری و حملات شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی مطرح می شود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین کابینه رژیم صهیونیستی را مسئول پیامدهای ناشی از اوضاع نابسامان اسرای فلسطینی دانسته است. رژیم صهیونیستی صبح امروز ادعا کرد که یک فروند موشک از نوار غزه به سوی جنوب فلسطین اشغالی شلیک شده است. رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطین، 21 نوامبر توافقنامه آتش بس در نوارغزه را امضا کردند.

شهروندان فلسطینی طی روزهای اخیر در پی شهادت عرفات جرادات در زندان مجدو رژیم صهیونیستی بر اثر شکنجه، با برپایی تظاهراتی حمایت خود را از اسرای فلسطینی (اسرای اعتصاب کننده) اعلام کرده اند.

کد خبر 2007002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha