تحولات فلسطین/

نتایج کالبد شکافی عرفات جرادات/ آماده باش رژیم صهیونیستی در مراسم تشییع

نتایج کالبد شکافی عرفات جرادات/ آماده باش رژیم صهیونیستی در مراسم تشییع

اعلام نتایج کالبد شکافی عرفات جرادات اسیر فلسطینی، آماده باش رژیم صهیونیستی در جریان مراسم تشییع پیکر جرادات و برگزاری این مراسم در شهرک "سعیر" از جمله خبرهای فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به خبرگزاری سما (خبرگزاری مستقل فلسطین)، ارتش رژیم صهیونیستی امروز نیز به دلیل تشییع پیکر شهید عرفات جرادات اسیر فلسطینی حالت آماده باش خود را تشدید کرد. تشییع پیکر این شهید فلسطینی در شهرک سعیر هم اکنون در حال برگزاری است.

عرفات جرادات 6 روز پس از بازداشت در کرانه باختری در زندان مجدو رژیم صهیونیستی به شهادت رسید که این امر خشم شهروندان فلسطینی را برانگیخته است.

مقامات و شهروندان فلسطینی معتقدند جرادات به دلیل شکنجه های وحشیانه در زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است حال آنکه مسئولان این رژیم مدعی شده اند عرفات جرادات بر اثر حمله قلبی شهید شده است.

فلسطین الیوم گزارش داد: عیسی قراقع وزیر امور اسرا و آزادگان فلسطین در یک کنفرانس خبری اعلام کرد نتایج کالبد شکافی پیکر عرفات جرادات نشان می دهد که وی بر اثر شکنجه توسط بازجویان اسرائیلی به شهادت رسیده است و آثار شکنجه در مناطق حساس بدن این اسیر فلسطینی بیانگر این است که وی با هدف مرگ شکنجه شده است.

وی خاطرنشان کرد که حمله قلبی جرادات ادعایی بیش نیست که از سوی رژیم صهیونیستی مطرح شده است چرا که هیچ نشانه ای از لختگی در قلب یا خون این اسیر فلسطینی مشاهده نشده است.

کد خبر 2006083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha