۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۰۶

بررسی عرفان‌های کاذب در نمایشگاه نشریات تخصصی

بررسی عرفان‌های کاذب در نمایشگاه نشریات تخصصی

علل پیدایش عرفان‌های کاذب با حضور پرویز فارسیجانی و اسماعیل شفیعی سروستانی، در اولین نمایشگاه نشریات تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علل پیدایش عرفان‌های کاذب با حضور پرویز فارسیجانی، مدیرکل دفتر مطالعات و تحقیقات امور سینمایی و اسماعیل شفیعی سروستانی، کارشناس دین و مدیر مسئول نشریه موعود در اولین نمایشگاه نشریات تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این نشست که روز جمعه 18 اسفندماه در دانشسرای این نمایشگاه برگزار می‌شود، پیدایش عرفان‌های کاذب در کشور  مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

پرویز فارسیجانی در آستانه برگزاری این نشست و درخصوص محورهای اصلی این نشست گفت: ویژگی‌ها و اهداف اینگونه فرقه‌ها و نحله‌ها، منشاء شکل‌گیری آنها، وضعیت فعلی این عرفان‌ها و ابزارهای تبلیغاتی آنها در کشور از جمله مهمترین موضوعاتی هستند که محققان و پژوهشگران به آن پرداخته‌اند و جا دارد که در نمایشگاه نشریات تخصصی نیز به آن پرداخته شود.

وی حضور فعال پژوهشگران و دانشجویان ادیان و عرفان را در این مقوله مهم خواند و اظهار داشت: دانشجویان، مراکز دانشگاهی و پژوهشگران، بیشترین و بهترین مخاطب موضوع شکل گیری عرفان‌های کاذب در ایران و جهان هستند و بررسی این موضوع در نشست‌های مختلف به تبیین اهداف و شیوه های تبلیغاتی این گروه می‌انجامد.

این نشست از ساعت 14 تا 16 در دانشسرای اولین نمایشگاه نشریات تخصصی در مرکز آفرینش‌های هنری کودکان و نوجوانان، سالن حجاب برگزار می‌شود.
 

کد خبر 2007014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha