تحولات امنیتی سوریه/

ادامه عملیات پاکسازی در حومه حلب/ فعالیت گروههای تروريستی حرفه ای با نظارت رژیم صهیونیستی

ادامه عملیات پاکسازی در حومه حلب/ فعالیت گروههای تروريستی حرفه ای با نظارت رژیم صهیونیستی

ادامه عملیات پاکسازی ارتش در حومه حلب و فعالیت گروههای تروریستی حرفه ای در سوریه با نظارت رژیم صهیونیستی از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نگهبانان مدرسه پلیس توانستند، در برابر حمله هزاران فرد مسلح که سعی داشتند وارد محوطه این مدرسه شوند، مقاومت کرده و  افراد مسلح را از محوطه این مدرسه به عقب برانند.

این در حالی است که نگهبانان فرودگاه نظامی "منگ" توانستند با انجام عملیاتی، شماری از افراد مسلح را به هلاکت برسانند و شماری دیگری را زخمی کنند.

واحدهایی از ارتش سوریه ضمن انجام چند عملیات در روستای "خان العسل"،عملیات پاکسازی را در شهر حلب ادامه دادند که طی آن چند منطقه را پاکسازی کردند.

همچنین یک واحد از نیروهای امنیتی به یک بیمارستان صحرایی متعلق به گروههای مسلح در روستای "خان العسل" یورش برده و ضمن بازداشت شمار بسیاری از افراد مسلح زخمی شده، اسلحه، و مهمات آنها را مصادره کردند.

گزارش ها حاکی است: نیروهای ارتش سوریه توانستند خیابان "السجن" را در کنار بازار " الجرابات" به صورت کامل پاکسازی کنند.

بنا بر این گزارشها، نیروهای مستقر در ایست و بازرسی "الیرمون" با همکاری طرفهای ویژه توانستند یک کامیون حامل افراد مسلح را که عازم حومه غربی حلب بودند، منهدم کنند.

فعالیت گروههای تروریستی حرفه ای در سوریه با نظارت رژیم صهیونیستی

از سوی دیگر نشریه المنار با اشاره به گزارشهای جاسوسی لو رفته رژیم صهیونیستی و اروپایی نوشت: گروههای تروریستی حرفه ای در مناطق مختلف سوریه حضور دارند تا سوری هایی را که در پستهای حیاتی مشغول به کار هستند، مورد هدف قرار دهند.

بنا بر این گزارشها، این گروهها با دستگاههای امنیتی انگلیس، ترکیه و قطر هماهنگ و تحت حمایت گروههای تروریستی هستند که از پایگاهها و مراکز حیاتی سوریه اطلاعاتی گردآوری می کنند و به تل آویو می فرستند.

خاطر نشان می شود: رژیم صهیونیستی نیز از محموله های سلاحی که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به ویژه قطر برای گروههای تروریستی خریداری می کنند، مطلع است.

 همچنین تعدادی از کشورهایی که در جنگ علیه سوریه شرکت دارند وظایف معینی را به گروههای ویژه محول کرده اند تا عملیاتهای خرابکارانه را علیه پایگاههای حیاتی و حساس سوریه انجام دهند. 

 

کد خبر 2007176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha