۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۴۷

مراسم یادبود همایون خرم به بعد از عید موکول شد

مراسم یادبود همایون خرم به بعد از عید موکول شد

مراسم چهلمین روز درگذشت همایون خرم، آهنگساز و نوازنده ویولن که پیش‌تر قرار بود 11 اسفند ماه در تالار وحدت برگزار شود به سال آینده موکول شد.

رضا خرم، فرزند همایون خرم دراین‌باره به خبرنگار مهر گفت: مراسم چهلمین روز درگذشت همایون خرم به علت فراهم نشدن زمینه‌های برپایی آن، برگزار نمی شود چراکه برپایی مراسم عمومی برای پدر به تنهایی از عهده خانواده خرم بر نمی‌آید.

وی درمورد زمان برگزاری مراسم عمومی برای زنده‌یاد همایون خرم اظهار کرد: به احتمال زیاد بعد از عید مراسم یادبود پدر با همکاری علی مرادخانی، مدیر موزه موسیقی در این موزه برگزار می‌شود.

خرم برنامه‌های احتمالی مراسم را اینگونه تشریح کرد:‌ پیش از این و در زمان حیات پدر قرار بود در موزه موسیقی، گالری عکسی از پدر دایر شود و همچنین افزون بر رونمایی از فیلم مستندی درمورد همایون خرم، خود پدر نیز به تک‌نوازی بپردازد اما متاسفانه به علت انجام تعمیرات در ساختمان موزه، این برنامه به تعویق افتاد. حالا بعد از فوت پدر قرار شده است بخشی از این برنامه‌ها به‌علاوه بخش‌های جدید اوایل سال آینده در موزه موسیقی برگزار شود.

همایون خرم، آهنگساز و نوازنده ویلن و خالق تصانیفی چون " تو ای پری کجایی"، "ساغرم شکست ای ساقی"،"رسوای زمانه منم" و " امشب در سر شوری دارم" شامگاه 28 دی ماه سال جاری در سن 82 سالگی بر اثر سرطان روده درگذشت.

کد خبر 2007956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha