۹ اسفند ۱۳۹۱، ۲۰:۰۹

انبارکی عنوان کرد:

اجرای اقتصاد مقاومتی بدون سلامت معنوی امکان‌پذیر نیست

اجرای اقتصاد مقاومتی بدون سلامت معنوی امکان‌پذیر نیست

تنگستان - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه شهرستان تنگستان گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی بدون سلامت معنوی امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب انبارکی عصر چهارشنبه در جمع نخبگان فرهنگی و فرهنگیان بسیجی تنگستان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی بر پایه و اساس سرمایه‌ معنوی افراد و جامعه استواراست و بدون معنویت و سلامت معنوی، مقاومت شكننده است.

فرمانده سپاه تنگستان که در همایش بصیرتی اقتصاد مقاومتی سخن می‌گفت، ادامه داد: با تکیه بر اقتصاد مقاومتی مبتنی بر دانش و سرمایه بومی می‌توان بر تحریم ها پیروز شد.

وی افزود: امروز برای فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی نیاز به رصد و دیده‌بانی فضای اقتصادی داخلی و بین‌المللی و نیز گردآوری آمارهای دقیق و ‌روزآمد است و البته بدون این دو، فعالیت برای تحقق اقتصاد مقاومتی امكان ندارد.

انبارکی تصریح کرد: اولین نیاز برای شناخت بسترها و زمینه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی آسیب‌ شناسی اقتصاد كشور و موانع ونیازمندی‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه بیان داشت: بایستی یك الگوی مشخص از شیوه‌ زندگی متناسب با اقتصاد مقاومتی برای عموم مردم و به‌ ویژه مدافعان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی کرد.

فرمانده سپاه تنگستان در ادامه اذعان داشت: مهمترین شاخصه اقتصاد مقاومتی ثبات در تصمیم‌گیری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و در نهایت ثبات در آرامش اقتصادی است.

کد خبر 2008101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha