۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۳۰

جدال تیم های کاله مازندران و پیکان تهران به بازی سوم/ خلف وعده شرکت کاله در ساخت سالن هشت هزارنفری آمل

جدال تیم های کاله مازندران و پیکان تهران به بازی سوم/ خلف وعده شرکت کاله در ساخت سالن هشت هزارنفری آمل

آمل - خبرگزاری مهر: جدال حساس تیم های کاله مازندران و پیکان تهران با برتری خودروسازان در آمل در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به بازی سوم کشیده شد.

دومین دیدار دو تیم کاله مازندران و پیکان تهران در مرحله نیمه نهایی و حذفی ليگ برتر واليبال باشگاه هاي ايران، شامگاه چهارشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار شد و طی آن تیم پیکان با برتری 3بر 2 برابر میزبان خود، برای صعود به دیدارنهایی این مسابقات در تهران امیدوارتر شد.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان تهران در این مسابقه در گیم های اول، چهارم و پنجم این مسابقه و با امتیازهای 26 بر 24 ، 25 بر 23 و 15 بر 13 برابر میزبان خود تیم کاله پیروز شدند. تیم کاله مازندران هم در گیم های دوم وسوم این مسابقه با امتیازهای مشابه 25بر 20 تیم پیکان را شکست داد.

دو تیم در حالی در این مسابقه برابر هم قرار گرفتند که تیم کاله مازندران در دیدارنخست هفته گذشته در خانه والیبال تهران با نتیجه 3بر 2 تیم پیکان را شکست داده بود ودر این دیدار با حمایت تماشاچیان خود در اندیشه تکرار پیروزی و دومین صعود خود در پنجمین فصل حضور خود در این مسابقات را داشت.

دیدار حساس و سرنوشت ساز تیم های کاله مازندران و پیکان تهران روزیکشنبه هفته آینده در تهران برگزار می شود وتیم برنده در مجموع سه مسابقه به دیدارنهایی مسابقات این فصل لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور صعود خواهد کرد.

به دلیل ظرفیت کم سالن ورزشی پیامبراعظم آمل که گنجایش حدود دو هزار نفر دارد، باعث شد تا صدها نفر ازتماشاچیان علاقمند با وجود در دست داشتن بلیط مسابقه نتوانستند در سالن مسابقه حضور پیدا بکنند.

سالن ورزشی هشت هزارنفری آمل هم که قرار بود از دوساله قبل تاکنون توسط شرکت کاله مازندران ساخته شود با وجود واگذاری زمین مورد نیاز آن به این شرکت، متاسفانه همچنان عملیات اجرایی آن به بهانه های نامشخص هنوز آغاز نشد واین وضعیت علاقمندان به والیبال در آمل را نگران کرده است.

کد خبر 2008198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha