۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۲۰:۱۵

مدیر عامل باشگاه سایپا:

نگران سقوط سایپا نیستیم/ دلیلی برای تغییر کادر فنی وجود ندارد

نگران سقوط سایپا نیستیم/ دلیلی برای تغییر کادر فنی وجود ندارد

مدیر عامل باشگاه سایپا با تاکید بر اینکه نگران سقوط این تیم به رقابت های لیگ دسته اول نیست گفت: دلیل خاصی برای تغییر کادر فنی نمی بینم و از آنها حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل سپهر سبحانی عصر امروز پنجشنبه و پس از شکست 4 بر یک سایپا برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه آزادی تهران ضمن بیان این مطلب افزود: نیمه اول در اختیار پرسپولیس بود اما در نیمه دوم بازیکنان سایپا فوتبال قابل قبول و زیبایی را به نمایش گذاشتند. ما در نیمه اول اسیر بازی هجومی پرسپولیس و جو ورزشگاه قرار گرفتیم و بازیکنانمان نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این شکست نگران متزلزل شدن جایگاه سایپا در جدول و سقوط به لیگ دسته اول نیستند گفت: اصلا نگران سقوط نیستیم چرا که با تلاشی که کادر فنی و بازیکنان خواهند کرد در آینده سرحال تر از قبل به مصاف حریفان خواهیم رفت و با حمایت هایی که ما می کنیم نتایج قابل قبولی کسب خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان اینکه دلیل خاصی برای ایجاد تغییرات در کادر فنی وجود ندارد خاطرنشان کرد: ما در دیدار برابر پرسپولیس پنج بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم که این خود روی عملکرد تیم ما تاثیر گذاشت.

سبحانی در پایان با بیان اینکه داوری بخشی از واقعیات فوتبال ایران است در مورد قضاوت های لیگ برتر گفت: اتفاقات عجیب و غریبی که می افتد وارد فوتبال می شود و امیدوارم آنهایی که تولیت دارند برای اینکه فوتبال ملی ما ضربه نخورد بیشتر دقت کنند.

کد خبر 2008404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha