۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۴۱

نقدی در گفتگو با مهر:

48 تن سيب و پرتقال شب عيد در فومن توزیع می شود

 48 تن سيب و پرتقال شب عيد در فومن توزیع می شود

فومن - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فومن گفت: در راستاي برنامه هاي تنظيم بازار بهاره مقدار 20 تن سيب و 28 تن پرتقال شب عيد براي توزيع در اين شهرستان در نظر گرفته شده است.

مهدي نقدي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اين ميوه ها در روزهاي پاياني سال با اطلاع رساني مناسب و با نرخ مصوب دولتي توزيع خواهد شد.

وی اظهارداشت: با توجه به حضور مسافران نوروزي در مناطق گردشگري اين شهرستان بويژه ماسوله و قلعه رودخان با هماهنگي هاي انجام گرفته مقرر شد يك تيم بازرسي متشكل از بازرسان اين اداره و مجمع امور صنفي در ايام نوروز در اين مناطق حضور يابند و بر روند ارائه خدمات و عرضه كالاها نظارت کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فومن گفت:  طرح نظارتي ويژه نوروز در این شهرستان با حضور بازرسان، ناظران افتخاري و با همكاري تعزيرات حكومتي از 15 اسفند ماه تا 25 فروردين ماه اجرا مي شود.

وی افزود: در راستای طرح مزبور با هدف نظارت بر روند عرضه كالاها و خدمات، عدم بروز هرگونه كمبود در عرضه كالاها و مقابله با تخلفات احتمالي بازرسان در سطح بازار و بنگاه هاي اقتصادي فعاليت و نظارت خود را تشديد مي کنند.

نقدی اظهارداشت: تاكنون 20 واحد صنفي اين شهرستان كه بیشتر در زمينه عرضه كالاهاي پرمصرف اين ايام بويژه گوشت قرمز، مرغ، مواد غذايي، پوشاك و كيف و كفش فعاليت دارند براي برگزاري فروش هاي فوق العاده در ايام پاياني سال اعلام آمادگي کرده اند.

وی ادامه داد: این واحدها با نصب پرده و پلاكارد اقدام به عرضه كالاهاي خود با تخصيص  5 تا 10 درصد نسبت به قيمت هاي مشابه در بازار خواهند کرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فومن گفت: توزيع برخي اقلام اساسي و پرمصرف غذايي در ايام عيد از قبیل برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن، و شكر نيز در صورت افزايش قيمت ها و يا كمبود عرضه در بازار در دستور كار قرار گرفته كه در اين زمينه كالاهاي مزبور با نرخ مصوب دولتي عرضه خواهند شد.

وي با اشاره به اهميت برگزاري نمايشگاه هاي عرضه مستقيم كالا در سهولت تامين مايحتاج عمومي مردم در فصول مختلف سال گفت: نمايشگاه عرضه مستقيم كالاي بهاره با مشاركت بيش از 50 واحد صنفي و توليدي اين شهرستان از 15 تا 25 اسفند ماه جاری از ساعت 9 صبح تا 9 شب برگزار مي شود.

وی از شهروندان اين شهرستان دعوت کرد با حضور در اين نمايشگاه كالاهاي مورد د نياز خود را با 5 تا 15 درصد تخفيف در مقايسه با قيمت هاي مشابه در سطح بازار تهيه کنند.

نقدی یادآورشد: برگزاري گشت هاي مشترك بازرسي با اداراتي همچون بهداشت، دامپزشكي، تعزيرات و فرمانداري از ديگر برنامه هاي اين شهرستان در حوزه نظارت بر فعاليت مراكز ارائه خدمات و كالا در ايام پاياني سال و نيز روزهاي آغاز سال نو است.

کد خبر 2008503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha