۱۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۴۷

فتح‌الله‌زاده با رد خبر استفعایش از مدیرعاملی؛

بعضی‌ها می‌خواهند جای من به استقلال بیایند/ ای کاش وزیر با استعفایم موافقت می‌کرد

بعضی‌ها می‌خواهند جای من به استقلال بیایند/ ای کاش وزیر با استعفایم موافقت می‌کرد

علی فتح‌الله‌زاده با رد خبر استعفایش از مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد بعضی‌ها می‌خواهند با مطرح کردن خبر استعفایم از استقلال بروم تا جای من را در این باشگاه بگیرند!

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم اسفندماه سال جاری خبری مبنی بر استعفای علی فتح‌الله‌زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال مطرح شد که وی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران این مسئله را رد کرد.

علی فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران در خصوص بحث استعفایش از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: متاسفانه عده‌ای که سمت‌های بالایی در وزارت ورزش و جوانان دارند، با بنده سر ناسازگاری داشته و قطعا در نشست با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، به ایشان می‌گویم این آقایان تنها دنبال حاشیه‌‎سازی برای باشگاه استقلال و تیم فوتبال آن هستند.

وی اضافه کرد: اگر استعفا بدهم، قطعا این استعفا ابتدا به دست وزیر خواهد رسید و ایشان در این خصوص اظهار نظر می‌کند. وقتی می‌گوید ایشان استعفایی به دستش نرسیده، حتما استعفایی بوده که وزیر ورزش ندیده است. پس چرا برخی به این مسئله مدام دامن می‌زنند؟

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه با تمام وجود به کارش ادامه می‌دهد، تاکید کرد: تنها حامی من وزیر است و به حرمت مردانگی ایشان کارها را پیش می‌برم. ای کاش ایشان با استعفایم موافقت می‌کردند تا بتوانم در مورد انسانیت و شرافت ایشان صحبت کنم.

علی فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: متاسفانه برخی‌ها به هر دلیلی می‌خواهند به باشگاه استقلال بیایند. اگر هم بحث استعفای من مطرح می‌شود به خاطر وجود برخی آدم‌ها است که می‌خواهند بنده بیرون بروم و آنها به باشگاه بیایند، به همین دلیل دست وزیر را باز گذاشته‌ام تا آنها را بیاورد.

کد خبر 2008737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha