۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۷

سرپرست تیم فولاد در گفتگو با مهر:

قانون نانوشته فوتبال یقه فولاد را گرفت/ از استقلال و تراکتورسازی نمی‌ترسیم

قانون نانوشته فوتبال یقه فولاد را گرفت/ از استقلال و تراکتورسازی نمی‌ترسیم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است قانون نانوشته فوتبال در بازی با صنعت نفت یقه این تیم را گرفته است. او می‌گوید بازیکنان فولاد فرصت‌های زیاد گلزنی را از دست دادند تا در دقایق پایانی با دریافت گل، شکست بخورند.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست تیم فولاد برابر صنعت نفت، اظهار داشت: ما در بازی با صنعت نفت فرصت‌های زیادی داشتیم که بازیکنان خط حمله از آنها استفاده نکردند. در این بازی گل نزدیم و گل خوردیم. در واقع ما مغلوب قانون نانوشته فوتبال شدیم و این قانون یقه ما را گرفت.

وی ادامه داد: اگر زودتر گل می‌خوردیم می توانستیم آن را جبران کنیم ولی متاسفانه در دقایق اضافی نیمه دوم توپ صنعت نفت وارد دروازه ما شد. امیدوارم این شکست برای نفت آبادان شوک خوبی باشد تا از انتهای جدول جدا شود.

سرپرست تیم فجر درباره اینکه این شکست باعث می‌شود از کورس تیم‌های صدرنشین عقب بمانند، گفت: ما اصلا نگران این مسئله نیستیم. چون رقبای ما در بالای جدول سُر خواهند خورد. ضمن اینکه آنها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم بازی دارند و خستگی آنها برای ما پوئن مثبتی است.

ابن قاسم تاکید کرد: البته این شکست برای ما هشداری بود تا در مسابقات بعدی قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم. به هر حال مقابل صنعت نفت روز ما نبود و هر چه زدیم وارد دروازه حریف نشد.

وی در پایان در خصوص دیدار هفته آینده فولاد با گهر دورود گفت: من از این بازی‌ها می‌ترسم. از بازی با تیم‌های انتهای جدولی. فولاد از تراکتورسازی و استقلال و سپاهان ترسی ندارد چون بازیکنان ما این تیم‌ها را شکست می‌دهند ولی متاسفانه آنها تیم‌های انتهای جدولی را دست کم می‌گیرند. ما قبل از این هم به بازیکنان هشدار داده بودیم که مقابل تیم‌های انتهای جدول مغرور نباشند. امیدوارم این اتفاق دیگر رخ ندهد.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت روز جمعه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نفت به پایان رسید. نفت در حال حاضر با 19 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

 

کد خبر 2009247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha