۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰:۳۷

با اعلام رئیس هیات مدیره باشگاه؛

مطالبات بازیکنان تراکتورسازی چهارشنبه پرداخت می‌شود

مطالبات بازیکنان تراکتورسازی چهارشنبه پرداخت می‌شود

نماینده هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی با حضور در محل تمرین سرخپوشان تبریزی قول دادند این باشگاه تمامی مطالبات مالی بازیکنان را در روز چهارشنبه پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تا به امروز به طور میانگین 55 تا 60 درصد از قرارداد مالی خود را دریافت کرده‌اند که این موضوع باعث بروز برخی مشکلات برای بازیکنان تیم شده بود و اعتراض بعضی از آنها را به دنبال داشته باشد.

پس از پیروزی ارزشمند 3 بر یک تیم تراکتورسازی مقابل الجزیره در اولین بازی مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به بازیکنان تیم قول داد که بزودی بخشی از مطالبات مالی آنها پرداخت خواهد شد. بر این اساس، پیش از تمرین روز جمعه تیم تراکتورسازی، علی اکبر پورجمشیدیان نماینده و ناظر هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز و محمدحسین جعفری مدیرعامل این باشگاه در رختکن محل تمرین تیم حاضر شدند و به مدت 45 دقیقه با بازیکنان صحبت کردند.

نماینده و ناظر هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی طی این نشست به بازیکنان قول دادند تمامی مطالبات مالی آنها را روز چهارشنبه پرداخت خواهند کرد تا دیگر هیچ بازیکنی دیگر طلبی نداشته باشد.

 

کد خبر 2009559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha