۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۵۳

خالقی خبر داد:

نونهالان برتر تکواندوکار استان مرکزی معرفی شدند

 نونهالان برتر تکواندوکار استان مرکزی معرفی شدند

اراک - خبرگزاری مهر: نفرات برتر مسابقات تکواندو نونهالان و خردسالان در بخش بانوان استان مرکزی معرفی شدند.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: این مسابقات که عصر روز گذشته در باشگاه کبریا شهر صنعتی اراک برگزار شد 58 ورزشکار در رده­ ی سنی نونهالان و خردسالان از تمامی شهرستان ها باهم به رقابت پرداختند.

میناخالقی ادامه داد: در بخش خردسالان در رده­ ی کمربند سبز - آبی، در وزن یک آیدا اقبال جهانی اول و تبسم احمدی دوم و در وزن دو زهرا سلیمانی مقام اول را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: در وزن سه زهرا سلیمانی، نیایش قنبری و نهال افتخاری به ترتیب مقام های اول تا سومی را کسب کردند.

خالقی اظهار داشت: مهدیس مقدسی، مریم لشنی، محدثه فرهادی، رضوان عباسی، تناز قانع، یگانه افشانی، یلدا شریفی و مائده نصیری در اوزان مختلف مقام های نخست را به خود اختصاص دادند.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان مرکزی تصریح کرد: در بخش خردسالان در رده ­ی کمربند قرمز – مشکی نیز مهنوش مرادی، سعیده سمیعی، نرگس علی هاشمی، کوثر سلیمانی همگی از ساوه و صبا دایی بیگی و یگانه دایی بیگی از اراک نفرات نخست این رقابت ها شدند.

خالقی بیان کرد: همچنین در رده ­ی کمربند قرمز- مشکی نونهالان، فاطمه عابدینی، حدیث نوروزی، حدیث مددی، محدثه سلطانی، هانیه قیه ای، سپند نعمتی همگی از اراک و نگار اعطایی از شازند مقام های نخست را به دست آوردند.

وی خاطرنشان ساخت: در رده ­ی کمربند قرمز- مشکی نونهالان نیز نگار قزل عاشقلی، زهرا امانی، ستایش آبدینی، الهام فتحی و مائه عابدی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است نفرات برتر این رقابت ها در رده­ی کمربند قرمز، مشکی به مسابقات انتخابی قهرمانی کشور راه می یابند.
 

کد خبر 2009501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha