۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۵۸

خالقی به مهر خبر داد :

اراک مقام اول مسابقات انتخابی تکواندوی بانوان استان مرکزی را کسب کرد

اراک مقام اول مسابقات انتخابی تکواندوی بانوان استان مرکزی را کسب کرد

اراک – خبرگزاری مهر: نایب رئیس هیئت تکواندو استان مرکزی گفت: تیم اراک عنوان نخست مسابقات انتخابی تکواندوی بانوان استان را از آن خود کرد.

مینا خالقی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در مسابقات انتخابی تکواندو بانوان استان مرکزی که عصر جمعه به کار خود پایان داد، با حضور 55 ورزشکار از شهرهای اراک،ساوه ،خمین ،شازند و مهاجران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در بخش کمربند سبز و آبی و قرمز و مشکی برگزار شد تیم اراک عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کرد .

وی با بیان اینکه این مسابقات در باشگاه کبریا شهر صنعتی اراک برگزار شد اضافه کرد: تیم مهاجران و شازند نیز به ترتیب رتبه دوم و سوم مسابقات انتخابی تکواندو بانوان استان را کسب کردند.

خالقی بیان کرد: در رده کمربنده سبز و آبی در وزن 1، لیلا فراهانی و محیا وفایی، در وزن 2، پگاه ملبوبی و سمانه مجیدی، در وزن 3، حمیده عزیزی و فاطمه حسنوند، در وزن 4 کوثر علی هاشمی و عطیه جهانی، در وزن 5 روژین اسدی، در وزن 6 زهره یاری و مریم مریدیان مقام های برتر را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در رده ی کمربند قرمز- مشکی نیز در وزن 1 مریم براتی، پروین زلقی و سارا زاکری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

خالقی ادامه داد: خانم ها رویا افشار، الهه خانی و پریسا خانی نیز در وزن 2 به ترتیب مقام های برتر را از آن خود کردند.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان مرکزی خاطرنشان ساخت: در وزن 3 نوشین فیروزآبادی مقام اول، مریم معافی مقام دوم و الهام مشکی مقام سوم و در وزن 4 پونه رضایی مقام اول، سمیرا پورحاتم مقام دوم و سپیده بادکوبه مقام سوم را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: در وزن 6 و 7 نیز به ترتیب سمیه شعبانی و شقایق عابدینی نژاد مقام های برتر این رقابت را به دست آوردند.

گفتنی است نفرات برتر این رقابت ها در رده ی کمربند قرمز- مشکی به مسابقات انتخابی قهرمانی کشور راه می یابند.

 

کد خبر 2004388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha