۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۵۲

رشید:

پروژه گازرسانی به شهر مود شهریور ۹۲ افتتاح می شود

پروژه گازرسانی به شهر مود شهریور ۹۲ افتتاح می شود

بیرجند – خبرگزاری مهر: استاندار خراسان جنوبی گفت: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال ۹۲ پروژه گازرسانی به شهر مود به پایان می رسد و مردم این شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان رشید در جمع مردم شهر مود از توابع شهرستان سربیشه؛ فرش مود را یکی از فرصت های مناسب برای توسعه این شهر دانست و تصریح کرد: برنامه های خوبی نیز برای توسعه صنایع دستی خصوصا فرش در این منطقه در دست اجرا داریم که درآینده ای نزدیک به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی یادآور شد: با تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار نسبت به تکمیل زیرساخت های صنعتی شهر مود اقدام شده است تا بتوانیم سر ریز صنایع و کارگاه های صنعتی در بیرجند را در این منطقه جانمایی کنیم.

استاندارخراسان جنوبی به وجود بقاع متبرکه بی بی زینب خاتون(س) و روستای هدف گردشگری چنشت در این بخش اشاره کرد و ادامه داد: این منطقه از فرصت های خوبی برای توسعه و سرمایه گذاری برخوردار است که باید بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

وی به فرارسیدن سال نو اشاره کرد و افزود: نوروز همیشه در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما جایگاه ویژه ای داشته و این امر همواره در احادیث ائمه اطهار(ع) مورد تاکید قرار داشته است که نشان دهنده اهمیت آن است.

رشید پرداختن به مشکلات همنوعان را در عید نوروز مورد تاکید قرار داد و گفت: در این ایام همه باید در جهت حل مشکلات مردم تلاش کنند که نقش مسئولان در این زمینه پر رنگ تر از گذشته باید باشد.

وی صله رحم، پاکیزگی، توجه به اقوام و توجه به طبیعت را از دیگر ویژگی های نوروز دانست و تصریح کرد: تمامی این مباحث در دین مبین اسلام مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

القای نبود کالای اساسی توطئه دشمنان برای ایجاد نامیدی در مردم

استاندار خراسان جنوبی القای نبود کالای اساسی در کشور را از جمله نقشه های دشمنان برای ایجاد ناامیدی در مردم دانست و عنوان کرد: با پیش بینی هایی که در این زمینه انجام شد و نیز ذخایر مناسبی که تدارک دیده شد این نقشه دشمن نیز نقش بر آب شد و خوشبختانه پیش بینی های لازم برای ذخیره سازی و تامین مایحتاج مردم انجام شده و مردم در این خصوص هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

وی ادامه داد: دشمن در آستانه سال نو در تلاش است تا با بکارگیری تمامی توان خود از طریق جنگ روانی مردم را نسبت به نظام و دولت بدبین کند که این نقشه پلید آنان نیز همچون گذشته نقش برآب شده است.

رشید ادامه داد: در ایام پایانی سال مسئولان باید با دغدغه ای دو چندان به مسائل و مشکلات مردم خصوصاً در زمینه معیشتی بپردازند تا آنان در این ایام دچار مشکل نشوند و بتوانند از تعطیلات نوروز به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

وی مهمترین وظیفه مسئولان را ایجاد زمینه مناسب برای خرید اقلام مورد نیاز مردم در فضایی سالم دانست و افزود: نظارت، بازرسی و بررسی های دقیق از سوی نهادهای نظارتی و همکاری بسیج بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته تا زمینه هرگونه تخلفی از بین برود.

وی بیان کرد: در بحث تامین مرغ منجمد در استان هیچ کمبودی وجود ندارد و این آمادگی وجود دارد تا با اعلام نیاز شهرستان ها مرغ منجمد به مقدار مورد نیاز به شهرستان های استان ارسال شود.

رشید گفت:  سیب و پرتقال درجه یک به قیمت مصوب تنظیم بازار نیز از 20 اسفند ماه جاری در تمامی مراکز عرضه میوه در استان توزیع خواهد شد و هیچ کمبودی در این زمینه نیز وجود ندارد.

کد خبر 2009827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha