۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱:۲۶

آیتور کارانکا:

این پیروزی‌ها رئال را قوی‌تر می‌کند/ تمام تمرکزمان روی دیدار با یونایتد است

این پیروزی‌ها رئال را قوی‌تر می‌کند/ تمام تمرکزمان روی دیدار با یونایتد است

ژوزه مورینیو طبق معمول چند هفته اخیر بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل بارسلونا در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر نشد و دستیارش را برای پاسخ به خبرنگاران به این نشست فرستاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیتور کارانکار در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: طی 5 روز 2 پیروزی فوق العاده مقابل بارسا کسب کردیم و همه خوشحال هستند و روحیه بازیکنان در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. این پیروزی ها ما را قوی تر می کند و انگیزه بیشتری به ما می دهد. در این بازی از بازیکنانی استفاده کردیم که کمتر در ترکیب قرار می گیرند اما با حضور آنها هم پیروز شدیم تا ثابت کنیم به همه بازیکنان اعتماد داریم.

کارانکا در ادامه افزود: در دقایق آخر بازی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما اتفاق خاصی نیفتاد و ما بازی را با پیروزی پشت سرگذاشتیم. این منطقی و طبیعی است که بازیکنان بارسا نسبت به آخرین موقعیت خود اعتراض کنند، آنها می توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

دستیار ژوزه مورینیو در پایان گفت: ما سخت تلاش کردیم و اکنون تیم در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که تغییر نکنیم، بعضی اوقات شرایط آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود اما فعلا همه چیز برای رئال ایده آل است. اکنون تمام تمرکز ما معطوف دیدار سه شنبه شب مقابل منچستریونایتد است و امیدوارم بتوانیم در آن دیدار هم سربلند از زمین خارج شویم.

دیدار تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا شنبه شب در ورزشگا سانتیاگوبرنابئو با پیروزی 2 بر یک رئال مادرید به پایان رسید.

کد خبر 2009961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha