۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۳۹

گزارش تمرین استقلال/

قلعه‌نویی بعد از تمرین رسید!/ تمرین انفرادی مجیدی

قلعه‌نویی بعد از تمرین رسید!/ تمرین انفرادی مجیدی

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با صبای قم در حالی برگزار شد که امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین خود را به کمپ باشگاه رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال پیش از عزیمت به قم برای برگزاری دیدار خود مقابل صبا آخرین تمرین را در غیاب امیر قلعه‌نویی و چهار بازیکن ظهر امروز یکشنبه برگزار کرد که حواشی آن به شرح زیر است:

* تمرین استقلال راس ساعت 13 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد که استقبال زیادی از آن صورت نگرفت. فقط 25 تماشاگر در این تمرین حضور داشتند.

* جواد نکونام، سیاوش اکبرپور و فرزاد حاتمی که محروم هستند به همراه ایمان موسوی که از ناحیه پا مصدوم شده است، در این تمرین شرکت نکردند.

* سیروس دین‌محمدی، شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده آنالیزورهای تیم استقلال ،از نزدیک تمرینات استقلال را نظاره گر بودند.

* فرهاد مجیدی در تمرین امروز حضور یافت و 20 دقیقه هم به طور انفرادی دوید اما با اجازه پزشک تیم کمپ استقلال را ترک کرد تا هم تیمی‌هایش را در سفر به قم همراهی نکند.

* یکی از خبرنگاران که حدود دو هفته پیش در تمرین استقلال با حنیف عمران‌زاده به مشکل خورده بود، امروز نیز با میثم بائو به خاطر مصاحبه ای که از وی منتشر کرده بود بحث و مجادله کرد. بائو مدعی بود مصاحبه منتشر شده از قول وی واقعی نبوده است.

* بازیکنان استقلال در تمرین امروز پس از گرم کردن به بازی آقا وسط پرداختند و سپس بازی درون تیمی و شوت از راه دور در دستور کار  آنها قرار گرفت.

* امیر قلعه‌نویی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت و زمانی به کمپ باشگاه رسید که تمرین تمام شده بود. سرمربی استقلال با بازیکنان تیم به رستورانی در شهرک اکباتان رفت تا پس از صرف ناهار راهی شهر قم شوند.

* استقلالی‌ها امشب را در هتل خورشید قم اقامت خواهند داشت و پس از بازی نیز بلافاصله به تهران باز می گردند.

 

کد خبر 2010354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha