۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۴۳

آصفری:

طبقه محروم جامعه همواره پایبند به ارزش های والای انقلاب هستند

طبقه محروم جامعه همواره پایبند به ارزش های والای انقلاب هستند

اراک-خبرگزاری مهر: دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طبقه محروم جامعه همواره پایبند به نظام و انقلاب و ارزش های والای آن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر٬ حسن آصفری٬ شامگاه روز یکشنبه در دیدار با مدیر کل و پرسنل کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناسبت 14 اسفند سالروز تاسیس این نهاد مقدس٬ افزود: ملت ایران در دوران انقلاب برای پاسداشت ارزش های به فرمان رهبر و ولی امر خود به پا خواستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با حضور یکپارچه اقشار جامعه و به رهبری امام راحل (قدس) به پیروزی رسید٬ به همین دلیل است که امام فرمود انقلاب ما انقلاب محرومین و پا برهنه ها است و یک موی کوچ نشینان را به کاخ نشینان نمی دهم.

فعالیت کمیته امداد در راستای توانمند سازی و موفقیت نیازمندان است

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد بسیار گسترده و در بخش های مختلف است٬ گفت: کمک به نیازمندان٬ حمایت از دانش آموزان و دانشجویان در امر تحصیل٬ اشتغال زایی و کمک به ازدواج جوانان کارهای بزرگ و ارزشمندی است که کمیته امداد به آنها می پردازد.

آصفری اظهار کرد: خدمات کمیته امداد مربوط به ملت ایران نیست بلکه یک مجموعه برای کمک به محرومین٬ مستمندان و نیازمندان بدونه توجه به ملیت٬ مذهب و نژاد آن ها است و سعی می کند در جهت رفع دغدغه های محرومین قدم بردارد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت های کمیته امداد در میانمار٬ قنا٬ سومالی٬ فلسطین و دیگر کشورها بر کسی پوشیده نیست.

کمیته امداد فعالیت های در خوری در زمینه های آموزشی و فرهنگی انجام می دهد

وی اضافه کرد: کمیته امداد علاوه بر شناسی محرومان و تهیه سبد کالا برای آنان به مسایل فرهنگی٬ آموزشی و رشد و نمو و باروری آنها نیز توجه فراوان دارد.

آصفری خدمت در کمیته امداد را از الطاف الهی دانست و خاطر نشان کرد: هر کسی توفیق خدمت به نیازمندان و کار در مجموعه ای که از بطن انقلاب برخوسته را ندارد.

گفتنی است در ادامه این دیدار که در دفتر آصفری نماینده مردم اراک٬ خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد٬ محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد امام خمین(ره) استان مرکزی نیز به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در این نهاد مقدس پرداخت.

کد خبر 2010956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha