۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۳۱

روز یکشنبه برگزار شد؛

نشست مسئولان والیبال با تیم‌های پلی‌آف/ محل برگزاری بازی‌ها مشخص نیست!

نشست مسئولان والیبال با تیم‌های پلی‌آف/ محل برگزاری بازی‌ها مشخص نیست!

نشست مسئولان فدراسیون والیبال با مسئولان تیم‌های شرکت کننده در مرحله نیمه نهایی به منظور بررسی محل برگزاری دیدارهای سوم این مرحله برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در جلسه مسئولان فدراسیون والیبال و سازمان لیگ با تیم‎های حاضر در مرحله نیمه نهایی که روز یکشنبه برگزار شد، محمدرضا داورزنی، محمود افشاردوست، منوچهر پورحسن، امیدوار حاتمی، سعید درخشنده، مفیدی، مسئولان هیات والیبال تهران و نمایندگان چهار تیم پیکان، سایپا، کاله و متین حضور داشتند.


منوچهر پورحسن،رئیس سازمان لیگ والیبال در این نشست گفت: برای برگزاری دیدارهای سوم نیمه نهایی هیچ مشکلی وجود ندارد و تنها مشکل ما قبل و بعد از مسابقه است. باید باشگاه‌ها برای جلوگیری از تکرار حواشی و بداخلاقی‌ها در مسابقات تلاش کنند چراکه هر مشکلی که پیش آید به نام فدراسیون تمام می‌شود.

در ادامه این نشست نمایندگان باشگاه‌ها در مورد تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر برگزاری مسابقات در سالن 12 هزار نفری نظرات خود را اعلام کردند.

ملکیان، مدیر عامل باشگاه پیکان گفت: بروز برخی اتفاقات و حواشی در ورزش طبیعی است اما نباید اجازه داد تا بی اخلاقی برخ‌ ها، به والیبال ضربه بزند و حق سایر تیم‌ها را ضایع کند. نظر باشگاه پیکان این است که اگر مسابقات در ورزشگاه 12 هزار نفری برگزار می‌شود باید بدون تماشاگر باشد. در غیر اینصورت باید بر اساس ظرفیت خانه والیبال اجازه ورود تماشاگر داده شود. یعنی یک پنجم به تیم میهمان و بقیه به تیم میزبان اختصاص داده شود.

فداکار، نماینده باشگاه متین ورامین هم گفت: نماینده عالی دولت در ورامین یعنی فرماندار این شهر، برقراری امنیت مسابقات را تضمین کرده است. ما همچنین موضوع اخلاقی و انضباطی را در ورزشگاه خود تضمین می‌کنیم و تضمین می‌دهیم که مشکلی متوجه تیم سایپا نشود. در صورتی که اتفاقی بیفتد سایپا را برنده اعلام می‌کنیم. در صورتی که مسابقات در ورزشگاه 12 هزار نفری برگزار شود باید برای هزار تماشاگر ورامینی و صد تماشاگر کرجی جایگاه تعبیه شود.

فانی، نماینده باشگاه کاله مازندران هم توضیح داد: ما با نظر فدراسیون موافق هستیم و باید تمهیداتی اندیشیده شود که زیبنده والیبال کشور باشد.

صبحانی، مدیر عامل باشگاه سایپا نیز اعلام کرد: امسال لیگ آبرومندانه برگزار شد و از این بابت باید از مسئولان فدراسیون والیبال تشکر و قدردانی کرد. ما برای برگزاری مسابقه در ورامین تنها نگران بیشترامنیت اخلاقی هستیم. چراکه ما برای ورزش، ورزش نمی‌کنیم بلکه برای خلق ارزش ورزش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر همچنان در انتظار مشخص شدن نظر شورای تامین استان تهران هستند که این شورا در صورتی که برقرای امنیت سالنهای ورامین و خانه والیبال تهران را تامین کند این مسابقات در این ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود در غیر اینصورت بازیهای پلی آف در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 2010972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha