۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۲۱:۳۷

فتح آبادی تاکید کرذ:

تدوین سند توسعه فرهنگ ترافیک یک ضرورت استان است

تدوین سند توسعه فرهنگ ترافیک یک ضرورت استان است

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استان مرکزی بر کاهش امار تصادفات درون و برون جاده ای استان تاکید کرد و گفت: تدوین سند توسعه فرهنگ ترافیک یک ضرورت برای استان است چراکه تدوین این سند می تواند آمار تصادفات و تلفات جانی و مالی را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلام رضا فتح آبادی عصر روز دوشنبه در نشست اعضای ستاد ارتقاء فرهنگ ترافیک استان افزود: بر اساس این سند، از موازی کاری جلوگیری و دستگاه های متولی در زمینه انجام به وظایف خود پاسخ گو خواهند بود.

وی با اشاره به آمار کلی و ارقام تصادفات جاده ای و و درون شهری استان از آغاز سال تا کنون گفت:ارتقاء فرهنگ ترافیک نقش بسزایی در کاهش این آمار دارد.

73 نفر در حوادث ترافیکی درون شهری جان خود را از دست دادند

دبیر ستاد شورای ترافیک استان مرکزی نیز گفت: در 9 ماهه نخست امسال 73 نفر در حوادث ترافیکی درون شهری جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ابوالفضل امیدی نقش ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک را در کاهش حوادث رانندگی موثر دانست و گفت: ضرورت دارد با برنامه ریزی مناسب آموزش های لازم به شهروندان ارائه شود.

در نشست امروز اعضای ستاد ارتقاء فرهنگ ترافیک استان بر برنامه ریزی و ارائه آموزش های لازم به شهروندان و تعامل و همدلی نهادها و دستگاه های متولی در خصوص ارتقاء فرهنگ ترافیکی تاکید شد.

همچنین در این نشست تبیین نقش و وظایف شهرداری، شرکت های بیمه و سازمان های مردم نهاد در ارتقاء فرهنگ ترافیکی و کاهش حوادث رانندگی بررسی شد و در پایان هریک از اعضا پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص ارتقاء فرهنگ ترافیک در استان ارائه دادند.
 

کد خبر 2011668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha