۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۵۴

اخبار همایش خلیج فارس-1

آغاز همایش بین المللی خلیج فارس در بندرعباس / نشست های تخصصی نخستین روز همایش

آغاز همایش بین المللی خلیج فارس در بندرعباس / نشست های تخصصی نخستین روز همایش

همایش بین المللی خلیج فاس با سخنرانی معاون اول رئیس جمهور، کار خود را در بندرعباس آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر، امروز سه شنبه همایش بین المللی خلیج فارس در بندرعباس آغاز به کار می کند و در جلسه افتتاحیه این همایش که با حضور پژوهشگران داخلی و بین المللی برگزار می شود "مهرداد کیایی" دبیر همایش به ارائه گزارشی در مورد همایش بیست و یکم می پردازد.

در این جلسه سپس استاندار هرمزگان به ایراد سخنرانی پرداخته و در بخش دیگر نیز رحیمی سخنرانی می کند. در ادامه نخستین جلسه تخصصی با عنوان "ژئوپلیتیک جهان اسلام در سایه تحولات بین المللی و منطقه ای" با مدیریت دکتر سلیمان پور رئیس مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی برگزار می شود.

سخنرانان این جلسه پژوهشگرانی از هند، ایران، مصر، روسیه و لبنان خواهند بود.

جلسه تخصصی دوم بعداز ظهر امروز با عنوان "خیزش های جهان عرب و منطقه خلیج فارس؛ تاثیر متقابل" با مدیریت دکتر عنایتی مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه برگزار می شود و طی نشست نخست آن پژوهشگرانی از عراق، ایران، ترکیه و قطر به ارائه مقالات خود می پردازند. در نشست دوم نیز کارشناسانی از قبرس، ایران، انگلیس و ترکیه سخنرانی خواهند کرد. 

گفتنی است بیست و یکمین همایش بین المللی خلیج فارس با عنوان "جهان در حال گذار، تحولات ژئوپلیتیک جهان اسلام و خلیج فارس" طی روزهای پانزدهم تا هفدهم اسفند ماه با حضور کارشناسان و پژوهشگران بین المللی و ایرانی در شهر بندرعباس برگزار می شود.

کد خبر 2011702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha