۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۴۹

دبیر سازمان لیگ با مهر مطرح کرد:

راه آهن نمی‌تواند به دلیل مخالفت شورای تامین در ورزشگاه‌ اکباتان میزبان پرسپولیس باشد

راه آهن نمی‌تواند به دلیل مخالفت شورای تامین در ورزشگاه‌ اکباتان میزبان پرسپولیس باشد

دبیر سازمان لیگ با اعلام اینکه ورزشگاه تختی در صورت رفع مشکلات و کمبودهایش از فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر می تواند میزبان دیدارهای مهم باشد، گفت: به دلیل مشکلات ورزشگاه اکباتان که در کوتاه مدت قابل حل نیست تیم راه آهن نمی تواند در این ورزشگاه میزبان پرسپولیس باشد.

علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نتیجه نشست مسئولان سازمان لیگ و شورای تامین استان تهران برای تعیین ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال راه آهن و پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: در نشستی که بین مسئولان سازمان لیگ و شورای تامین استان تهران در محل سازمان لیگ برگزار شد،  شورای تامین به دلیل مشکلات مختلف مانند محیطی، ترافیکی،و... ورزشگاه اکباتان با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن مخالفت کردند.

وی در همین خصوص افزود: نمایندگان شورای تامین معتقدند که این مشکلات تا یکشنبه هفته آینده و در واقع در کوتاه مدت قابل حل شدن نیست و بنابراین ورزشگاه اکباتان نمی تواند میزبان دیدار تیمهای راه آهن و پرسپولیس از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر باشد.

دبیر سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه تختی می تواند میزبان دیدارهای مهم لیگ برتر در 6 هفته باقی مانده از رقابت های لیگ برتر باشد، اظهار داشت: در این نشست درخصوص میزبانی ورزشگاه تختی برای بازیهای مهم لیگ نیز صحبت‌ها شد، که پس از بررسی های لازم شورای تامین با قرار گرفتن استادیوم تختی در میان استادیوم‌های برگزار کننده بازی‌های مهم در فصل آینده موافقت کرد. البته این ورزشگاه نیز مشکلات و کمبودهایی نیز دارد که حل این مشکلات زمان بر خواهد بود و به هفته بیست و نهم لیگ نمی رسد.

کاظمی در حالی از مخالفت شورای تامین با برگزاری دیدار پرسپولیس و راه آهن در ورزشگاه اکباتان خبر داد که صبح امروز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر از موافقت این شورا برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه اکباتان خبر داده بود.

کد خبر 2012401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha