۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۵۷

منصور ابراهیم زاده:

باید مراقب تیم پیر دیر فوتبال باشیم/ تلاشمان گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان است

باید مراقب تیم پیر دیر فوتبال باشیم/ تلاشمان گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران یاوری را پیر دیر فوتبال معرفی کرد و گفت: همیشه تیم های یاوری با انگیزه و هجومی بازی می کنند و باید مواظب آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌‎زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فجر سپاسی شیراز که بعدازظهر امروز در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد گفت:  هر چه به پایان فصل نزدیکتر می شویم بازیها مهم و مهیج تر می شود چه تیم های بالا و چه تیم های پائین جدول همه برای موفقیت به میدان می روند.

وی گفت: تیم‌هایی که در هفته های آینده با آنها بازی داریم همین شرایط را دارند. تراکتور، سپاهان و فولاد تا پایان فصل بازیهای مهمی دارند که هم برای آنها و هم برای ما اهمیت دارد. البته ما اگر در بازیهای گذشته دقت بیشتری می کردیم نتایج بهتری بدست آورده و شرایط مناسب تری داشتیم.

خبرنگاری در مورد برگزار شدن دیدار پرسپولیس با راه آهن قبل از بازی نفت سئوال پرسید که سرمربی تیم فوتبال  نفت در این خصوص اظهار داشت: به هر حال این شرایط در جدول وجود داردو ما نمی توانیم کاری برای آنها انجام دهیم. همزمان بودن مسابقات بستگی به سازمان لیگ دارد.

وی با بیان اینکه تیمش در نیم فصل دوم بازیهای قابل قبولی را اراده داد اما اگر دقت بیشتری می کرد نتایج بهتری بدست می آورد تصریح کرد: فجر تیمی است که هفته قبل با شش گل آلومینیوم را شکست داده و امروز با انگیزه و روحیه بالا به میدان می آید. تیم های یاوری همیشه با انگیزه هستند و باید مواظب آنها باشیم.

ابراهیم زاده ، یاوری را پیر دیر فوتبال و به نوعی بزرگ مربیان دانست و ادامه داد: ما باید خودمان را قوی تر کنیم و به نتایج دیگر تیم ها کاری نداشته باشیم اگر بازی خود را ببریم دیگر به همزمان بودن یا نبودن بازیها کاری نخواهیم داشت. اگر همه بازیهای لیگ همزمان برگزار شود مشکلی بوجود نمی آید.

سرمربی تیم فوتبال نفت با بیان اینکه اگر بازیهای سپاهان، استقلال و تراکتور همزمان باشد همه اینها به فکر پیروزی تیم خود هستند در مورد اینکه آیا نفت می توانند از لیگ آسیایی شود اظهار داشت: در هفته های آینده با تیم های بالاتر از خود بازیهای مهمی داریم که آنها هم دنبال سهمیه هستند. اگر در بازیها قبلی از موقعیت های خود استفاده می کردیم امروز با تیم بالای سر خودمان که فولاد است تنها دو امتیاز اختلاف داشتیم البته تلاش می کنیم سهمیه را بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا فصل بعد هم در نفت می ماند افزود: قرارداد اکثر مربیان ما یکساله است البته این موضوع دو طرفه است و باشگاهها هم دوست دارند یکساله قرارداد ببندند. اعتقاد دارم هر چه مسابقات جلوتر برود شناخت بیشتری از نفت پیدا می کنم و با اطلاعات بیشتری در خصوص قراردادم فکر می کنم اما من هر جا باشم برای پیروزی تیم تلاش خواهم کرد.

کد خبر 2014960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha